Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kummassa poistan profiilikuvan facebookista??

Vierailija
18.02.2012 |

Siis en ole ikinä ollut näin onneton. Tuo kuvajuttu on muuttunut, niin miten poistan profiilikuva- kansiosta kuvan?

Kun avaan kansion, ei siinä ole "muokkaa kansio"- nappulaa. Kun avaan poistettavan kuvan, ei siinä ole "poista kuva"- nappulaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten saan itseni pois sieltä zoosk treffipalstalta. En ole sinne todellakaan oma-alotteisesti menny vaan jotenkin joutunut, kun liityin facebookkiin. Ja saan jatkuvasti treffi ilmoituksia. Ja varsinkin asuinalueeni miehiltä. Raivostuttaa, kun varmaan luulevat, että olen siellä tarkoituksella. Olen naimisissa ja viiden lapsen äiti ja tunnettu täällä :(

Poistan sen zooskin aina sivultani,mutta kun käyn katsomassa, niin yhteydenottoja tullu pilvin pimein. Siis en ole sieltä ohjelmasta kuitenkaan poistunut vaikkei se sivullani näykään.

Vierailija
2/6 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten saan itseni pois sieltä zoosk treffipalstalta. En ole sinne todellakaan oma-alotteisesti menny vaan jotenkin joutunut, kun liityin facebookkiin. Ja saan jatkuvasti treffi ilmoituksia. Ja varsinkin asuinalueeni miehiltä. Raivostuttaa, kun varmaan luulevat, että olen siellä tarkoituksella. Olen naimisissa ja viiden lapsen äiti ja tunnettu täällä :(

Poistan sen zooskin aina sivultani,mutta kun käyn katsomassa, niin yhteydenottoja tullu pilvin pimein. Siis en ole sieltä ohjelmasta kuitenkaan poistunut vaikkei se sivullani näykään.

Mä en oikein osaa sua auttaa, mutta olisko sulle miten iso vaiva tehdä kokonaan uusi profiili? Että poistaisit vanhan?

Osaakohan joku auttaa mua tuossa kuva- asiassa..

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuva on "auki", oikeassa yläkulmassa näkyy raksin vieressä näkyy pieni merkki (kukka), painat siitä, jolloin aukeaa valikko, siinä alimpana on teksti 'poista tämä kuva'.

Vierailija
4/6 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan käsittämättömän huonosti selitetty, ja kirjoitusvirheitä enemmän kuin tarpeeksi. :D

edellinen

Vierailija
5/6 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuhannesti nelonen! :) -ap

Vierailija
6/6 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi