Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmentävä Jesse Kaikuranta

Vierailija
07.04.2012 |

Olenko ainoa, jonka mielestä Jesse Kaikuranta on homomainen?

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta hän vaikuttaa ihmiseltä, jolle seksuaalisuus ei ole kauhean tärkeä asia. Mutta sitähän mä en tiedä.

En myöskään näe Jesseä esiintyjänä, joka olisi kauhean aito niin kuin Paula hehkuttaa. Minusta Jesse vaikuttaa siltä, että hän esittää syvällistä tulkitsijaa ja eksentrikkoa vaikka oikeasti onkin aika tavis tyyppi. On sitä paitsi aina vähän epämiellyttävää, kun mies liikuttuu itse omasta esityksestään.

Vierailija
42/97 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on ensinnäkin olemassa sukupuolinen identiteetti. Tämä tarkoittaa sitä, kuinka miesmäiseksi/ naismaiseksi/ sukupuolettomaksi tuntee itsensä, kokeeko kenties olevansa eri sukupuolta kuin mihin on syntynyt jne.

Toisekseen ihmisillä on olemassa seksuaalinen identiteetti, joka tarkoittaa sitä, onko kiinnostunut vastakkaisesta vai omasta sukupuolestaan, kenties molemmista tai ei ehkä kummastakaan.

Se, että Jesse Kaikuranta on olemukseltaan androgyyni tai naismainen, ei vielä tarkoita automaattisesti sitä, että hän on homo. Saattaa toki sitä ollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole monipuolinen laulaja ja muhun ei vetoa yhtään,ihmisenä varmaan ok tyyppi oli sitten homo tai ei,mutta älkää verratko LOIRIIN,jotain rajaa sentään!

Älkää nyt hyvänen aika tosiaan Jesseä Loiriin verratko, Jessehän osaa laulaa.

Vierailija
44/97 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on rosoista herkkyyttä. Jotain riipaisevaa.

Sinänsä hölmöä avata koko ketjua, koska en pidä ihmisen seksuaalista suuntautuneisuutta julkisuuden asiana enkä muutenkaan merkityksellisenä ellei nyt ole kyse omasta elämänkumppanista.

Vierailija
45/97 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä jos jesse on todella mies pitää meikata mies tolla tavalla? eyeliner,luomivärit,kulmakarvat.. alkaa jo vaikuttaa liian naismaiselta. Tai sitten hän on syntynyt naiseksi, kun katsoo rintoja ja vartaloa tuntuu että jotain peitellään jatkuvasti pikku takeilla

Vierailija
46/97 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ketä tällä palstalla arvostelee Jessen ulkonäköa,vois laittaa oman kuvansa ruudulle,niin voitais siitä sit kaikki arvostella kuka näyttää homolta tai lesbolta,sialta tai sammakolta!!! Miettikää oikeesti minkälaisia ketjuja availette ja mitä tänne kirjottelette. Etteköhän tekin ole ihan omia yksilöitänne ja tuskin kaipaatte toisten arvostelua ulkonäöstänne. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Ja Jesse on niin paras!

Vierailija
47/97 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae vielä tyyliään, niinkuin joku aiemmin mainitsi. On ollut koko ikänsä uskollinen tyylilleen. Teatraaliset vaatteet ja hieman naismainen. Värtalotyypiltään on juurikin kuin edesmennyt äitinsä. Jesse on rohkeasti sitä mitä on eikä yritä esittää mitään muuta. Mielenkiintoinen persoona ja huima lauluääni.

Vierailija
48/97 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä osaa olla pikkusielusta sakkia.Ja mitä tulee siihen kenelle Jesse laulaa niin ainakin edesmenneelle äidilleen..Te oikeesti ootte sairaita kun tuomitsette laulajan seksuaalisen suuntautumis takia.Ei hemmetti,mitkä kakarat tänne oikein kirjottelee.Jesse hyvä tulkitsija ja piste.Parhaimpia esityksiä hällä oli VoF:ssa mutta te vaan tuijotatte onko meikkiä ym..Mitä sit vaikka onkin..Se vaan kertoo siitä että Jesse uskaltaa olla oma itsensä.Jatkossakin aion Jesseä tsempata!

Vierailija
49/97 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mun mielestä saakin liikuttua kun laulaa... Jesse on todella aito. Olen varma että sinäkin liikuttuisit jos laulaisit vaikka sen kappaleen Äiti, jonka sanat sopivat niin hyvin omalle äidille joka on menehtynyt pari vuotta sitten! Jesse on todella hyvä, saisinpa häneltä laulutunteja!!

Vierailija
50/97 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen asettajalle kysymys, että miksi tällainen kysymys?!?

Vierailija
51/97 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessen suosion salaisuus on yksi elämäni suurimpia mysteereitä. Sanoitukset ovat täysin mitäänsanomatonta paskaa, ihan hirveää liirumlaarumia ja saavat lähinnä korvani vuotamaan verta. Sanoitukset kuulostavat lähinnä joltain vitsiltä. Niin, ja hänen ulkonäkönsä ei ainakaan tuota suosiota selitä...

Kaikki se kansaan uppoaakin, ku vaan tarpeeksi mainostetaan.

Vierailija
52/97 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmentää vaan se kun ne sen jollotukset on niin suosittuja. "vie mut kotiin uudestaan..." Ristustako nää oot sieltä kotoo lähteny jos pitää sitte alkaa takasi ruikuttaa. Hirviää. Sen sukupuolinen suuntautuminen nyt ei hämmennä yhtään. Eihän nyt tuon homompaa voi ollakkaan. 

Vierailija
53/97 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut onko tässä ketjussa tullut jo esiin "Järjetön rakkaus" -biisin rakkauden muuttaminen kakkaukseksi. Täytyy myöntää että oon tirskahdellut :'D

Miksi se vain riuhtoo

Miksei se irtoo

Miksi se kärsii

Mutta kestää

Järjetön Kakkaus

Pelottavan vahva

Puristava voima

Sano, miksi se kaiken yhä uskoo

Miksi se toivoo

Miksi se kestää

Miksei sitä hengiltä saa

Vierailija
54/97 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä! Olen kolmen lapsen heteroiskä ja kuntosalilla treenaava vahva mies ja silti kuuntelen hänen levynsä parin viikon välein! Hieno artisti!

Vierailija
55/97 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri näyttää ihan rekkalesbolta!

Vierailija
56/97 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 07:52"]

Itse Jesse jossain haastattelussa kertoi olleensa joitanin vuosia sitten vuosikausia suhteessa ihan naisen kanssa. Sanoi myös, että häntä sanotaan homoksi ulkonäkönsä takia, mutta se ei häntä hetkauta niin paljoa, että hän muuttaisi tyyliään.

[/quote]

Jessellä on todellakin ollut pitkä suhde naisen kanssa :)

Vierailija
57/97 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 23:46"]

Mua hämmentää vaan se kun ne sen jollotukset on niin suosittuja. "vie mut kotiin uudestaan..." Ristustako nää oot sieltä kotoo lähteny jos pitää sitte alkaa takasi ruikuttaa. Hirviää. Sen sukupuolinen suuntautuminen nyt ei hämmennä yhtään. Eihän nyt tuon homompaa voi ollakkaan. 

[/quote]

Mut eihän Jesse itse sanoita biisejään, ei ainakaan tuota "vie mut kotiin"

Vierailija
58/97 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun vetoaa juuri tuo Jessen biisien melankolisuus, teatraalisuus ja melankolisuus, joka osaa tuntuu ärsyttävän :) Ja ilmeisesti moneen muuhunkin koska radiossa niin usein hänen biisejään soitetaan. Ei sellaista musiikkia tai artistia varmasti olekaan josta kaikki tykkäisivät.

Vierailija
59/97 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sanoa jurpoksi, mutta mä en pysty katsomaan sitä tyyppiä yhtään.

Mutta sillä on hieno ääni ja tykkään sen lauluista.

Vierailija
60/97 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hirveän homovastainen, homofoobikko ja tykkää kovasti Jessestä ja sen äänestä ja laulujen sanoista :)