Hämmentävä Jesse Kaikuranta
Kommentit (97)
Itse sanoisin androgyynimäinen. Mutta hienolla tavalla. Lisää tuollaisia :)
Hänen laulustaan tulee kyllä mieleen jotenkin Vesa-Matti Loiri. Loiri kun ei jaksa enää niin keikkailla, niin varmaan Loirista pitävät tykkäävät myös Jessen tarinanomaisesta laulamisesta. Jesseltä puuttuu vaan matalat äänet.
ekan kerran. Kun näin Jessen, ajattelin, että "tuossa on homo joka laulaa karaokea". Mutta siis hienosti mielestäni tulkitsee. En siis tarkoittanut, että negatiivinen asia. Olin vain yllättynyt, kun tuon oloinen tuli kisassa vastaan.
ap
homotutka väpättää, mutta voisi myös olla BI- tai ihan A-seksuaalikin. Eipä väliä.
On hieno tulkitsiija ja tosi kiinnostava hieman mysteerinen ja salaperäinen, surullismielinen persoona.
Persoonansa kautta nimenomaan tulkitsee, kaiken koetun, eletyn ja kärsityn.
... ihan perusheterolta vaikuta, kuten ei moni muukaan laulaja noissa skaboissa. Mikä ei ole huono juttu.
Mutta minulle tulee Jessestä jännä fiilis, että hän on teatraalisuudessaan ja dramaattisuudessaan jotenkin teennäinen, melkein naurettava. Vaikka ilmeisesti on ihan "aito", kun valmentajat häntä sellaiseksi kehuvat.
mefisto-tyyppiseksi ja laihduttais vatsan pois, niin näyttäisi hyvältä. Nytkin on ok. Laulaa loistavasti kun vain oikea biisi osuu kohdalle.
Mutta minulle tulee Jessestä jännä fiilis, että hän on teatraalisuudessaan ja dramaattisuudessaan jotenkin teennäinen, melkein naurettava. Vaikka ilmeisesti on ihan "aito", kun valmentajat häntä sellaiseksi kehuvat.
hän laulaa hyvin keskittyneesti ja liiemmälti jännittämättä, mutta sitten haastatteluissa on vähän epävarma ja turhan ujonoloinen. Mutta hänen henkilötiedoissaan mainittiin hänen olevan "kaunosielu" (harrastaa runoutta jne.), joten erikoinen pukeutuminen siltä osin sopii hyvin.
Kyllä taas kansa tietää ja Paula.Keskinkertaisen hyvä ääni,olemus hämmentävän ärsyttävä homomeikkeineen ja ulkonäollehän kun ei mitään mahda mutta outoa ettei ole pudonnut jo ajat sitten.Kai oli Aki Louhelalle painolasti kun oli jo hieman tunnettu ja yli 40v sillä kaiken järjen mukaan hänen olisi pitänyt voittaa koko kisa.No homous on nyt silleen passelisti in trenditietoisten nuorten äänissä.
Minusta vaan persoonallinen ja androgyynimäinen. Hyvinhän se laulaa, eikös olekin laulunopettaja? Mutta kun en tykkää äänestä, enkä tyylistä. Miehen meikkaaminen on yököttävää, ainakin noin näkyvä, vaatteet kamalia. Aki olis ollut parempi, vaikka ei paras.
Ja mitä tulee Aki Louhelaan, niin hänellä ei varmasti olisi saumaa koko kisan voittamiseen. Onneksi putosi.
Olen äänestänyt yhtä kertaa lukuunottamatta aina Jesseä Paulan joukkuessa, enkä suinkaan jonkun homouden tai muun takia. Pidän Jessen tyylistä ja äänestä.
Minusta vaan persoonallinen ja androgyynimäinen. Hyvinhän se laulaa, eikös olekin laulunopettaja? Mutta kun en tykkää äänestä, enkä tyylistä. Miehen meikkaaminen on yököttävää, ainakin noin näkyvä, vaatteet kamalia. Aki olis ollut parempi, vaikka ei paras.
Niin ja mä tykkään tosi paljon Loirista, mutta en kyllä ikipäivinä vertais Loiria ja tätä Jesseä. Vaikea keksiä vastakohtaisempaa paria!
Sillä oli paremmat meikit kun mulla! :/ Sanoin miehellekin... Ja oon hetero, mutta Akin laulaessa naisille (...) ja Jessen kai lievästi perversseille trikoovampyyreille olisin silti lähtenyt Jessen kelkkaan jos niistä pitäisi itselleen mies valita.
Enkä kyllä tunne ketään joka koskaan tästä "puolitunnetusta" Akista ja sen pitkästä laulajanurasta olis kuullutkaan. Eikä ton pidäkään olla mikään levyttämään kelpaamattomien ja paikallispubeissa kahden tuopin palkkiota vastaan esiintyvien skaba. Ihan vaan kun joku sanoi että Akin ois pitänyt meriittiensä takia voittaa. Äijä luuli olevansa Elvis ekassa jaksossa, ehkä hymy hyytyi kun tajusi millaisia laulajia on vastassa.
Aki ei ole yli 40 vaan 39, believe it or not! Ja Jessen tiedän seukanneen yhden tytön kanssa, homosteluista en ole kuullut. Samalta paikkakunnalta ollaan kotoisin. Ollut aina "outolintu"
Enkä kyllä tunne ketään joka koskaan tästä "puolitunnetusta" Akista ja sen pitkästä laulajanurasta olis kuullutkaan. .
biisejä löytyy youtubesta. Tunnistin heti!
kun näin Jessen, et se on varmaankin miehistä enemmän kiinnostunut.
Mutta miten UPEA laulaja, siis AIVAN MAHTAVA!!!
Pikkasen vois tuota tyyliään vähän muuttaa, jos haluis olla yleisölle "mieleen"
Mun mielestä vaikuttaa transulta.. Naiselta joka on vaihtanut sukupuolensa mieheksi. Etenkin Silmät ovat jotenkin naismaiset
pysähdyttävän koskettavasti.
En voi muuta kuin kuunnella ja tuijottaa.