Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälasta kaveria et tahdo tavata?

Vierailija
07.04.2012 |

Kertokaa piirteitä, mitä ette pidä kavereissanne, niin voin miettiä mitä teen väärin.

Minua on ruvennut välttelemään lähes kaikki kaverini. Kuulen esim. jälkikäteen, että ovat porukalla olleet iltaaistumassa ja minua ei olla jostain syystä kutsuttu mukaan.

Myöskään kyläilyt ei tunnu enää onnistuvan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun paras ystäväni suuttui kuultuaan mun raskaudesta niin, että sanoi mun "pilanneen hänen koko viikkonsa"

Nyt sitten viisi vuotta myöhemmin on itse maailman onnellisin äiti ja hehkuttaa vauvaansa facebookissa päivittäin, on niin syntynyt äidin rooliin ja vauva on parasta mitä hänelle on ikinä tapahtunut.

On luonnollisestikin, toivon hänelle kaikkea hyvää vauvansa kanssa, mutta minuun se aikaisempi välirikko jätti niin syvät arvet, että en halua enää olla hänen ystävänsä.

Vierailija
22/23 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkässä juoksussa pyytämättä joita on monta kertaa pyydetty mukaan, mutta aina on joku (ehkä hieman epämääräinen) syy olla lähtemättä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkässä juoksussa pyytämättä joita on monta kertaa pyydetty mukaan, mutta aina on joku (ehkä hieman epämääräinen) syy olla lähtemättä mukaan.

eivät lähde epämääräisten syiden takia, tai eivät päiviin/viikoihin tiedä lähtevätkö vai eikö (jos joutuu tulee varauksia tekemään), tai tulee äkillisiä saman päivän peruutuksia "on vähän flunssainen olo". Ei jaksa puljaa näiden kanssa.

Sit nämä samat tyypit ihmettelee kun heitä ei pyydetä enää mukaan??!