Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaikea suhde/mies

Vierailija
07.04.2012 |

Voi tätä ahdistus! Oltu miesystävän kanssa 3 vuotta yhdessä ja meillä on yhteinen lapsi sekä mulla vielä 2 edellisestä liitosta. Ja edelleenkään hän ei halua asua meidän kanssa! Voi kyllä olla täällä,mutta ei halua asua virallisesti!!! Minä en ymmärrä. Saa kyllä kaiken mitä haluaa...ainoa mitä minä saan on valitusta... hja millä oikeudella. Silti ei usko kun sanon haluavani erota ja notkuu edelleen täällä.Mitä hemmettiä teen???? Tahdon oikean perheen ja yhteisen kodin. JA ai niin,hän asuu äidin kanssa...35v...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet mennyt tekemään lapsenkin miehen kanssa kun kaveri ei selvästikään halua sitoutua sinuun?

Parempi ehkä jatkaa matkaa vaan ilman tuota mammanpoikaa. Mikäli se siis todellakin on "äiti" kenen kanssa asuu...

Vierailija
2/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siitä aikuistuu. Et avaa ovea kun on tulossa. Tilaa aika tiistaina lastenvalvojalle elatus- ja tapaamisasioiden sopimista varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta sitten myös asennnoitua niin, että sinä ja lapset olette koti ja perhe.

Vierailija
4/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEHNYT LAPSEN MIEHELLE JOKA ASUU ÄITINSÄ LUONA TUOSSA IÄSSÄ????????????????????????????????????

Vierailija
5/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äiti minkä ikäinen/missä kunnossa? Jos hän tuntee velvollisuutta pitää äidistään huolta.

Vierailija
6/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävisi mainiosti, ettei se koko aikaa pyörisi tuossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi