Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla yhtä ankeaa näin vapaalla?

Vierailija
07.04.2012 |

Hyvä ystäväni joutui perumaan kylääntulonsa nyt pääsiäiseksi. Kukaan muu ystävä ei ole pitänyt yhteyttä viime aikoina, minä olen koittanut jotain tekemistä ehdotella, ketään ei kiinnosta.

Lapset omissa menoissaan (ovat siis jo isompia), mies harrastuksissaan ja itse istun yksin kotona. Tai en nyt vaan istu, olen siivonnut, pessyt pyykkiä ym arkista puuhaa.

Olin niin odotaanut näitä vapaapäiviä ja yhteistä tekemistä miehenkin kanssa. Ollaan lähinnä vaan riidelty ne hetket, kun mies on ollut kotona.

Miten yhtäkkiä menikin tällaiseksi, olen jo aikuinen ihminen ja pitkä parisuhde takana. Olenkin tosi yksinäinen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saisi miestä johonkin yhteiseen harrastukseen mieluummin?

Vierailija
2/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole edes sitä miestä :( kaikki tutut on perheellisiä,mökkeilevät ja sukuloivat vapaat,minä istun yksin himassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että jotenkin noin se menee. Lapset ovat isompia tosi nopeasti. Ei mene kuin pari vuotta kymmenennen ikävuoden jälkeen, niin ei enää haluta tehdä mitään äidin ja isän kanssa, vaikka sitä ennen vanhempien seura oli kaikki kaikessa. Ja jos lapset on vielä saatu myöhemmällä iällä, niin saman tien huomaa olevansa itse jo aika vanha. Siltä ainakin minusta tuntuu.

Ehkä saatte tuon riitelyn miehen kanssa lopetettua, niin voisitte tehdä jotakin mukavaa vielä pääsiäisenä.

Vierailija
4/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä on tehty välillä, on yhteiset kävelylenkit. Eikä nekään nyt miestä kiinnosta, kun vaihtoehtona on harrasteauton laitto.

Tuntuu meneväm taas kaiken edelle. Kotona olis pikkuremppaakin vaikka kuinka mutta ei kiinnosta miestä..

Vierailija
5/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä on tehty välillä, on yhteiset kävelylenkit. Eikä nekään nyt miestä kiinnosta, kun vaihtoehtona on harrasteauton laitto.

Tuntuu meneväm taas kaiken edelle. Kotona olis pikkuremppaakin vaikka kuinka mutta ei kiinnosta miestä..

Vierailija
6/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli omaa aikaa. Nauti siitä! Ota lasillinen viiniä, hyvä kirja, mielimusiikkiasi ja nauti siitä, että sinulla on kaikki se, mitä ikinä olet toivonut eli vapaus tehdä mitä tahansa. Tällä palstalla tuhannet naiset kadehtivat sinua.

Vierailija
7/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muiden tapaamisen. Eikö kiinnosta lukeminen, leffan katsominen, käsityöt, piirtäminen, liikunta, sisustaminen, kirjoittaminen jne? Luulisi että kaikilla on tekemättömiä töitä, vaikkapa vaatekaapin vuosisiivous.

Vierailija
8/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (en ap) ainakin rakastan lukemista, mielelläni katson myös elokuvia ja kirjoitan. Myös liikunta on silloin tällöin ok. Vaatekaapin siivousta en kyllä kutsuisi miksikään lomaunelmaksi tai monia muitakaan tekemättömiä töitä. Mutta tarkoitukseni oli lähinnä sanoa, että on mielestäni turha irviä jos joku tuntee olonsa yksinäiseksi. Vaikka olen kiinnostunut monista asioista ja kaipaan omaa yksinäistä aikaakin ovat ystävät ja tuttavat erittäin tärkeitä. Mielestäni ap kuvasi sitä, että joutuu olemaan paljon yksin.

Toivottavasti ap keksit mukavaa tekemistä!

Vierailija
9/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muiden tapaamisen. Eikö kiinnosta lukeminen, leffan katsominen, käsityöt, piirtäminen, liikunta, sisustaminen, kirjoittaminen jne? Luulisi että kaikilla on tekemättömiä töitä, vaikkapa vaatekaapin vuosisiivous.

Oli sovittu ystäväperheen kyläilystä ja suunniteltu yhdessäoloa vieraitten kanssa. Kyläily peruuntui, mies meni harrastukseensa, lapset omiin menoihinsa ja jäin yksin.

Olin odottanut mukavaa vapaata hyvässä seurassa, ruoanlaittoa, leipomista, seurustelua, ulkoilua, illanistumista vaikka pelaten porukalla yms. Pitkään aikaan ei ole vieraita käynyt ja mies on paljon töitten takia arkisin poissa.

Saan tehdä kaikkia noita luettelemiasi asioita kyllästymiseen asti arkisin ja muina viikonloppuina. Mulla on tekemistä vaikka kuinka mutta pointti olikin siinä, että petyin suunnitelmien mentyä mönkään.

Aika moni kyläilee pääsiäisenä tai vietetään mukavia vapaita perheen kesken. Minä huomasin jääneeni yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi