Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan mega paha urakka jos painaa 107kg ja on 166cm pitkä,laihtua pitäs.

Vierailija
15.04.2012 |

tahtoisin painaa 70kg. eli 37kg pudotus olisi edessä. Onko ihan mahdoton?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnikkyyttä se varmasti vaatii, mutta ota mallia Raakel Lignellistä. Älä pidä kiirettä, onnistut paremmin kun tee maltillisia muutoksia. Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160cm ja laihdutin n.5kk -35kg, eli 105kg oli lähtöpaino.

Ja takaisin ei ole tullut. Laihdutin vuonna 2006 ja vain kerran (toisen lapsen syntymän jälkeen) olen joutunut laihduttamaan "uudelleen". Silloin laihdutin (2009) niin, että pääsin viimeinkin unelma painooni, 65kg.

Mutta kun painoin 69-71kg (tällä välillä annoin painoni seilata niin ei tarvinnut kokoajan vahtia syömisiä) niin olin varsin onnellinen.

Minä laihdutin olemalla rehellinen. Kirjauduin Kalorilaskuriin ja merkkasin ylös KAIKEN minkä söin ja join. Kirjaimellisesti ihan kaiken. Aluksi otin tehostarttina niin, että söin ja join aamupalaksi ja iltapalaksi vain noita ateriankorvikkaita. Esim Naturdiet shaket ja Easybodyn patukat oli käytössä.

Lisäksi söin Elovenan pikapuuroa (kaurapuuroa tai ruispuuroa) aikalailla, koska ne on vähäkalorisia ja hyviäkin :)

Opettelin myös tuntemaan kalorit ja tietämään paljonko saa syödä ja mitä (Kalorilaskuri opettaa).

Ruokavaliosta en poistanut Pepsi Maxia, koska se meni herkusta jota saa juoda :)

Lisäksi esim. Pirkan sokeriton salmiakki on todella hyvää ja vähäkalorista :)

Aluksi söin pari viikkoa -1000kcal koska halusin painon alkavan putoamaan reippaasti ja se alkoikin :) ekalla viikolla ei tosin tapahtunut mitään :D mutta toisen viikon lopulla tippui jo -2.5kg :)

Kävin vain kerran viikossa puntarilla, etten kiduta itseäni grammoilla.

Sitten vaihdoin pudotukseksi -600kcal koska en tosiaan halunnut kituutella, vaan tuolla määrällä sain jo syödä terveellisiä aineksia ihan hyvin.

Uunikasvikset, Atrian Kalkkunanakit, appelsiinit ja omenat opettelin syömään, samoin kuin pelkistetyt lounassalaatit.

Ennen söin melkoisen epäterveellisesti.

Sitten kun olin laihtunut n.-15kg aloin liikkua. Sitä ennen se oli vähän...epämiellyttävää ;)

Pyöräilin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lihavampi olet, sen helpommin paino lähtee putoamaan. Melkein kateeksi käy ;-) Kun on oikein lihava ja alkaa laihduttaa todenteolla, tuloksia näkyy nopeasti. Suosittelen aluksi kävelyä ja uimista, myöhemmin kuntosalia ja hölkkää.

T. Laihdutuskuureista jotain omituista nautintoa saava