Vieläkö 4-kymppiset jaksatte jossain diskoissa/yökerhoissa?
Kommentit (37)
Ihanaa tanssia hyvän musiikin tahdissa. Nää teinit on pitänyt mut ajan tasalla nykymusiikista ja tietty NRJ:tä kuuntelen. Opettelen musiikkivideoista yhä muuvit, kuten kahdeksakytluvullakin ja tanssin jopa paremmin kuin monet tämän hetken parikymppiset. Olen 39v.
En ole koskaan ollut mikään yökerhoihminen, koska niissä on hankala harrastaa rentoa paskanjauhantaa leppoisassa seurassa. Sitä vastoin joskus ystävien kanssa tulee pidetyksi ns. ryyppysessiot, ja ne ovat sellaisia, että illalla joskus kuuden jälkeen aloitellaan ja lopetellaan seuraavana päivänä puolenpäivän aikaan, tai joskus jopa hieman myöhemmin. Siis sellaista rauhallista ja tasaista menoa, toistemme levyjä kuunnellen, viinaksia naukkaillen ja syöden kaikenlaista, mitä nyt sattuu olemaan saatavilla.
Ikinä ei ole näistä tilanteista jäänyt käteen mitään negatiivisia muistoja, vaan tutulla porukalla on aina onnistuttu. Kun kenelläkään ei ole kiire minnekään, juotavaa, syötävää ja kuunneltavaa riittää, on yleensä varmaa, että hyvä siitä tulee.
Ikää on 44 vuotta.
Tosin keikoilla, baareissa, pubeissa ja karaokessa kyllä.
Laivalla jos olen, niin toki sitten.
Mutta että lähtisin edes duuniporukalla yökerhoon, niin nounou.
Duunikavereiden kanssa mennään tyyliin Kalle tms.
Tulihan niissä aikoinaan käytyä vuosikaudet. OIkeastaan en jaksa juoda alkoholia ja jaksa olla paikoissa, missä sitä juodaan. Ei siinä sen ihmeellisempää.
Ei kroppa kestä enää krapuloita. Ikää 45 vuotta.
Mitäs mummoja täällä oikein luuraa?! Itse täytän 37v ja tällä viikolla olen ollut ulkoilemassa jo 2 krt :D.
Enkä tunne itseäni yhtään vanhaksi, päinvastoin!
Ja näytinkin 37-vuotiaana hädin tuskin kolmekymppiseltä. Muuta nyt olen 40.5v ja voi voi VOI...ehkä kerran kolmessa kuukaudessa käyn jossain, missä ollaan poissa kotoa yli klo 21 asti.
Parin viime vuoden aikana mulle on alkanut tulemaan niin järkyttäviä krapuloita, etten voi juodakaan enää oikein mitään. Se on sääli. Joskus jos erehdyn juomaan vähän enemmän, kärisn krapulasta noin viikon.
Siis todella; viikon.
Täsmävastaus: En jaksa. Joskus tekis mieli lähteä jonnekin, mutta ilman tosi hyvää syytä/prukkaa ei tää puuma kyllä lähe baareihin hillumaan:D
Enpä olisi nuorena arvannut, että vanhempana se hommeli ei kiinnosta minua enää pätkääkään ;)
että ehkä saattaisin käydä katsastamassa jos joku järjestäisi 40+ diskon, (80-luvun diskopallon alla tanssineille) Ýou're my heart, you're my soul... :D
Mitäs mummoja täällä oikein luuraa?! Itse täytän 37v ja tällä viikolla olen ollut ulkoilemassa jo 2 krt :D.
Ja näytinkin 37-vuotiaana hädin tuskin kolmekymppiseltä. Muuta nyt olen 40.5v ja voi voi VOI...ehkä kerran kolmessa kuukaudessa käyn jossain, missä ollaan poissa kotoa yli klo 21 asti.
Parin viime vuoden aikana mulle on alkanut tulemaan niin järkyttäviä krapuloita, etten voi juodakaan enää oikein mitään. Se on sääli. Joskus jos erehdyn juomaan vähän enemmän, kärisn krapulasta noin viikon.
Siis todella; viikon.Täsmävastaus: En jaksa. Joskus tekis mieli lähteä jonnekin, mutta ilman tosi hyvää syytä/prukkaa ei tää puuma kyllä lähe baareihin hillumaan:D
Tämä krapulapuoli on aivan hirveätä. En enää yksinkertaisesti jaksa moista. Ikää 43v. En mä nyt mummoksi tunne itseäni silti :)
Ainakin vielä 39 vuotiaana jaksoin ja todella hyvin. Joka viikko tuli käytyä. Mielummin istun pubeissa, mut käytiin me työviikoilla joraamassa ihan Hullussa Porossa viikollakin ja kahen tunnin nukkumisten jälkeen töihin.. :D ja jopa parina iltana peräkkäin.
Kerkesin raskautua just ennenku täytin 40. Et en nyt ole vielä testannu kestävyyttä tän ikäsenä. Mut oottakaahan, kun olen synnyttäny.
Ainakin vielä 39 vuotiaana jaksoin ja todella hyvin. Joka viikko tuli käytyä. Mielummin istun pubeissa, mut käytiin me työviikoilla joraamassa ihan Hullussa Porossa viikollakin ja kahen tunnin nukkumisten jälkeen töihin.. :D ja jopa parina iltana peräkkäin.
Kerkesin raskautua just ennenku täytin 40. Et en nyt ole vielä testannu kestävyyttä tän ikäsenä. Mut oottakaahan, kun olen synnyttäny.
Siis todella; viikon.Täsmävastaus: En jaksa. Joskus tekis mieli lähteä jonnekin, mutta ilman tosi hyvää syytä/prukkaa ei tää puuma kyllä lähe baareihin hillumaan:D
Mulle harvoin tulee krapulaa. Tykkään tanssia ja tavata ystäviä (vaikka olenkin 3 lapsen äiti;)).
Musamaku on myös sellainen, että harva samaa ikäluokkaa oleva tykkää käydä paikoissa joissa itse käyn. Olin just esim. Examplen keikalla Nosturissa:). Miehen kanssa käydään myös ulkoilemassa yhdessä.
Verrattuna siihen, ettei jaksa käydä?
on tehneet ainakin tästä nelikymppisestä äidistä sen näköisen, ettei ole enää yhtään varaa uuvuttaa ja rupsahduttaa itseään enempää yöhumputteluilla :(
Neljäkymppinen yökerhojen vakkari on suoraan sanottuna aika säälittävä näky. Kyllä se on parikymppisten hommaa.
Yökerhot ja kännäämisen testasin muutaman kerran nuorena ja totesin, että ei ole minun juttu.
Hassua, kuinka asenteet muuttuu maailmassa. On mummoutta jos ei välitä juoda ja tanssia klo 4 asti aamua yökerhossa. Ei tule mieleen, että aika monia ihmisiä koko touhu ei edes nuorena kiinnosta. Koko touhu on minusta vaikuttanut aina kornilta. Huone täynnä kännisiä ihmisiä etsimässä panoseuraa ja pieni lattia,missä ihmiset jytkyttää liian kovan musiikin tahdissa. Ei vain ole koskaan oikein jaksanut sellaista.
Mitäs mummoja täällä oikein luuraa?! Itse täytän 37v ja tällä viikolla olen ollut ulkoilemassa jo 2 krt :D. Enkä tunne itseäni yhtään vanhaksi, päinvastoin!
jaksan, mutta ikätoverini eivät! Ärsyttää kun ei saa kavereita seuraksi yökerhoihin. Nyt on kyllä taas käyty miehen kanssa viihteellä, kun lapsille ei tartte enää lastenvahtia kun ovat sen verran isoja. Viikko sitten oltiin miehen kanssa viimeksi bilettämässä, tykätään molemmat tanssia, menee vanhempi musa sekä ihan tän hetken bilebiisit. Meillä noihin illanviettoihin ei kyllä alkoholi juuri kuulu, pari juomaa saatetaan illan aikana ottaa, meille se tanssi on pääasia. Eipähän mene seuraava päiväkään sitten pilalle. Ollaan varmaan jotain outoja, minä 39v ja mies jo yli 40. :)