Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö 4-kymppiset jaksatte jossain diskoissa/yökerhoissa?

Vierailija
07.04.2012 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhot ja kännäämisen testasin muutaman kerran nuorena ja totesin, että ei ole minun juttu.

Hassua, kuinka asenteet muuttuu maailmassa. On mummoutta jos ei välitä juoda ja tanssia klo 4 asti aamua yökerhossa. Ei tule mieleen, että aika monia ihmisiä koko touhu ei edes nuorena kiinnosta. Koko touhu on minusta vaikuttanut aina kornilta. Huone täynnä kännisiä ihmisiä etsimässä panoseuraa ja pieni lattia,missä ihmiset jytkyttää liian kovan musiikin tahdissa. Ei vain ole koskaan oikein jaksanut sellaista.

Mun ulkoilu ei tarkoita kännäämistä, vaan tanssimista. Paikoissa joissa käyn, käy yleensä sellaista porukkaa joka tykkää tanssia! Onpa sulla rajoittunut ajatusmaailma:)

Vierailija
2/37 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana luulin että "kuuluu jaksaa", mutta oikeasti evvk koko touhu, ikinä.

ikää himpun vaille 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus on päästävä kunnolla vatkaamaan:)

Vierailija
4/37 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavassa pubissa on sen sijaan kiva joskus istuskella ja jutskailla kavereiden kanssa.

Vierailija
5/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ainoastaan perinteisillä tanssilavoilla. Ja ikää kohta 40v.

Vierailija
6/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
7/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tähän elämään mahtunut pitkä ajanjakso pelkkää kotiäitiyttä ja elämää lasten ehdoilla. Ihana välillä tuulettua ja olla vaan oma itsensä.

t. nainen 46 v

Vierailija
8/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuminen juhlinnasta kesti jo vuosia sitten liian monta päivää. T: nainen 40 v.

Vierailija
9/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummotunnelin kutsuun...

Vierailija
10/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain juhlista lähdetään hyvällä porukalla jatkoille. Muuten ei, ei todellakaan....

Vierailija
11/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten kuuntelen kotona Spotifystä mielimusaa ja juon lasillisen hyvää viiniä.

Vierailija
12/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sitä jaksaisi mutta ei siellä ole enää mitään kiinnostavaa. Kiinnotuksenkohteet on ihan muualla. Tulihan sitä diskoissa ja baareissa käytyäkin sellaiset 15 vuotta, sai jo riittääkin.

Vierailija
13/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdemme ulos, niin menemme johonkin todella hyvään ravintolaan syömään ja teatteriin. Ehkä korkeintaan sen jälkeen johonkin viinilasilliselle, mutta ei todellakaan mihinkään tanssin jytkeeseen. Mutta harvoinpa sitä tulee lähdettyä. Ennemmin laitamme hyvää ruokaa ja maistelemme hyviä viinejä kotona, vuokraamme jonkun leffan ja menemme saunaan...

Vierailija
14/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ens vuonna vasta 40, jos se sitten loppuu ;D

Vierailija
15/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mummoja täällä oikein luuraa?! Itse täytän 37v ja tällä viikolla olen ollut ulkoilemassa jo 2 krt :D.

Enkä tunne itseäni yhtään vanhaksi, päinvastoin!

Vierailija
16/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen kotona ja otan hyvää punkkua ja katson elokuvia.

Aikansa kutakin. Ehkä iskee sitten joku 50-villitys ja sit alkaa taas menojalka vipattaa:)

Vierailija
17/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessa pieniä. Nyt on alkanut taas "omaakin" elämää olla: harrastuksia, kyläilyjä ja joskus jopa baarireissuja sekä yökerhoilua. Nyt taas jaksaa, mutta eipä noissa ttule käytyä kuin pari- kolme kertaa vuodessa. Kivaa vaihtelua kuitenkin:)

t. äiti 43v

Vierailija
18/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi nuorena arvannut, että vanhempana se hommeli ei kiinnosta minua enää pätkääkään ;)

Vierailija
19/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi nuorena arvannut, että vanhempana se hommeli ei kiinnosta minua enää pätkääkään ;)

että ehkä saattaisin käydä katsastamassa jos joku järjestäisi 40+ diskon, (80-luvun diskopallon alla tanssineille) Ýou're my heart, you're my soul...

:D

Vierailija
20/37 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin nyt jaksaakin, mutta minne ihme diskoon/yökerhoon sitä osaa nyt päälle 40 v. mennä? Siis pääkaupunkiseudulla. Kertokaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi