Kuka kehtaa emnnä ABC:lle pääsiäislounaalle
Kommentit (30)
Ihan tavallinen perhe. Jossakin piti matkan varrella syödä, kun ei huvita lomalla ottaa eväitä. Joten, problem solved.
Apsille syömään, niin oli parempaa päälläkin että. Tytöllä rimpsuhame ja pojalla harmaat suorat housut ja äippä niin tällättynä jotta. Isillä musta villakangasulsteri.
Apsille syömään, niin oli parempaa päälläkin että. Tytöllä rimpsuhame ja pojalla harmaat suorat housut ja äippä niin tällättynä jotta. Isillä musta villakangasulsteri.
käytännöllinen, että jos olen tien päällä reissussa tai krapuloissani en jaksa tehdä ruokaa tai jostain syystä jääkaappi hohtaa tyhjyyttään, niin mulla ei tuota vaivaa käydä tankkaamassa ABC:llä vaikka jotain ranskalaisannosta.
Tosin mulle ei tuota vaikeuksia mennä nakkikioskillekaan.
Tero
ollut tarjottavaa ettei tarvis heti Apsille rynnätä syömään. Kello oli n. 14.00
olitko itse siellä?
olitko itse siellä?
kaljaa ja pelaamassa Kulta-jaskaa.ap.
mutta sattuu olemaan muita suunnitelmia!
Se on niin, että kun rahaa on tarpeeksi ei tarvitse snobbailla ruokapaikkojen suhteen..
Ite ainaki kehtaisin ihan hyvin, mut ei kyllä tulis mieleenkään mennä.. Me syödään abc:llä joskus jos ollaan jossain reissunpäällä tai jotain.. Ihan hyvä ruokaa on ollut! Mut jos ois tarkotus lähteä vain ulos syömään niin jonkun muun paikan kyllä valitsisin kun lähihuoltiksen..
niitä jotka menee syömään abc:lle.
Varmaankin jotkut työmiehet vois mennä vetään muussia nakkien kanssa poskeen, mut en tajua kun ihmiset sankoin joukoin rynnii sinne syömään.
Yleensä ne on aika paskases kunnoskin ja mä haluun syödä nauttien ravintolassa enkä missään abc:llä
Varmaankin jotkut työmiehet vois mennä vetään muussia nakkien kanssa poskeen, mut en tajua kun ihmiset sankoin joukoin rynnii sinne syömään.
Yleensä ne on aika paskases kunnoskin ja mä haluun syödä nauttien ravintolassa enkä missään abc:llä
mäkkäri, hese tai kepappi? Ei varmaan kun aina syöt "nauttien ravintolassa" buahaahaa!
Olisihan se aivan hirveää, jos joku rahapeliä pelaava kaljanostaja näkisi minut. Kyllä nolottaisi!
LOL
mäkkäri, hese tai kepappi? Ei varmaan kun aina syöt "nauttien ravintolassa" buahaahaa!
mäkkäriä tai heseä.
ruokaa siellä myydään? En tiedä kun en ole koskaan käynyt.
ruokaa siellä myydään? En tiedä kun en ole koskaan käynyt.
kaikki ruoka seisovas pöydäs ja sekasin, kun työläiset sottaa.
Monta päivää ruoanlaittoa, joten aivan hyvin yhtenä pääsiäispäivänä voisin mennä perheineni vaikka ABC-lounaalle. Esim. rimpsuhameessa.
Ja sitten vielä kehuvat käyneensä 'ravintolassa'.