Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katon tässä puolella korvalla tota Akuuttia.

Vierailija
07.04.2012 |

Tässä on vammainen nainen, joka teki lapsen. Kuulosti melko itsekkäältä ajatukselta kun nainen kertoi, että raskausaikana terveydenhuoltohenkilöstö oli aina ensimmäisenä kysynyt, onko naisen vamma periytyvä ja nainen oli kovin närkästynyt tästä, koska hän nyt oli halunnut lapsen ja vaikka vamma olisi periytynytkin, hän vaan halusi lapsen.

Tuosta tuli sitten mieleen tämänkin palstan abortointikeskustelut, miten niitä ihania down-lapsia ei saisi abortoida. Siinäkin taitaa suurin syy olla äitien itsekyydessä. Muista viis, minä haluan lapsen, vaikka se joutuisi koko elämänsä kärsimään. Mutta minä haluan!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vammaiset pitäisi lopettaa viimeistään synnytysvaiheessa. kurjuutta vaan jatkuu ja jatkuu, kaikille osapuolille.

Vierailija
2/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan sinä enkä minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vammaisilla aina ole kipuja

Vierailija
4/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi mahdollista vammaista lasta synnyttää saatika omaa vammaani siirtää geeneillä eteenpäin. Silti minulle lapseni ja mieheni ovat arvokkaita, joku uutisissa näkyvä murhaajaraiskaaja taas ei niinkään. Se on minun mielipiteeni, joku toinen saa olla toista mieltä!

Eikös tuo akka muuten ollut joskus Vauva-lehden Raskaustesti-osiossa? Jotenkin vain muistan ne samanlaiset hiukset ja huulikorun.

Vierailija
5/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI MIKÄÄN.

ei ole oikein, että haluaa lapsen hinnalla millä hyvänsä.

pilaamalla lapsen elämän oman halunsa vuoksi!

Vierailija
6/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui mm. olleensa lukiossa. Aika natsi saa olla jos on sitä mieltä että hänen kaltaisensakaan ei saisi tehdä lapsia. Todellakin ap ollut puolella korvalla kuuntelemassa.

Vierailija
7/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui mm. olleensa lukiossa. Aika natsi saa olla jos on sitä mieltä että hänen kaltaisensakaan ei saisi tehdä lapsia. Todellakin ap ollut puolella korvalla kuuntelemassa.

Mutta se asenne tällä naisella, se, että hän HALUSI lapsen, piste. Vaikka hänen vammansa olisi ollut minkälainen tahansa, hän oli asian päättänyt ja hän haluaaaaa! Riippumatta siitä oliko hänen vammansa periytyvä vai ei. Itsekäs ja aika pelottava asenne.

Vierailija
8/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vielä niin ilkeitä, että HALUSIMME toisenkin. Ja ihan piruuttaan tehtiin.

Miten on oikein, että minä saan haluta lapsia vain siksi, että kuulun "tavallisiin normaaleihin ihmisiin"?

Ja muuten, kivitättekö serkkuni, jolla on 3 lasta vaikka hän istuu pyörätuolissa, eli on liikuntavammainen mies?

Vierailija
9/9 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se asenne tällä naisella, se, että hän HALUSI lapsen, piste. Vaikka hänen vammansa olisi ollut minkälainen tahansa, hän oli asian päättänyt ja hän haluaaaaa! Riippumatta siitä oliko hänen vammansa periytyvä vai ei. Itsekäs ja aika pelottava asenne.

kirjoitelee niin moni vähälahjaiselta vaikuttava av-mamma ja heillä niitä lapsia onkin. Heikkolahjaisuus on joskus periytyvää ja ainakin se kasvatusympäristö, jonka pystyy lapselle tarjoamaan, aiheuttaa lapselle ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme