Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynnyt Egyptissä ilman vatsavaivoja?

Vierailija
07.04.2012 |

Tykättäis matkustaa sinne mutta kaksi kertaa oltu ja molemmilla kerroilla sairastettu tai ainakin vatsa vauhdikkaasti toiminut.

Mites teillä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisi ilman mitään tauteja.

Vierailija
2/12 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista etsitään missä ruuat ja ravintolat niin tasokkaita ettei vatsavaivoja. Kiitos =D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koko muu seurue sai vatsataudin. Olin onnekas.

Vierailija
4/12 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mahavaivoja. Viimeksi Makadi Bayssa Saraya Suitesissa ja edellisellä kerralla Mövenpick resortissa El Gounassa. Käsidesiä ollaan laitettu ennen ruokailua.

Vierailija
5/12 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja söin mitä huvitti, ja jopa lomaheila oli ;)

Vierailija
6/12 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenkunta vuotta sitten El Gounassa. Ei sairastuttu kumpikaan. Vähän katsottiin, mitä syötiin, mutta ei loppujen lopuksi oltu hirveän tarkkoja siinäkään. Uskon käsihygieniaan (läträsimme KOKO AJAN käsidesillä), koska maassa on aika likaista ja esim. rahat aivan käsittämättömän törkyisiä. Myös kraanaveden kanssa pitää olla tosi tarkka.

Vierailija
7/12 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 ja 1v sitten eikä mitään vaivoja. Kaikkea syötiin, majoneesia, salaatteja, jäätelöä...

Elämäni ainoat (3) ruokamyrkytystä olen saanut Helsingissä:)

Vierailija
8/12 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, mieheni ja kaksi tytärtämme. Ei vatsa- eikä muitakaan vaivoja.

Vierailija
9/12 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut mieleenkään että mitään tautia tulisi. En välttänyt mitään, eikä mitään mahatautia myöskään tullut.

Vierailija
10/12 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystävättäreni kanssa viikon Luxorissa eikä kummallakaan ollut vatsavaivoja. Söimme päivittäin ihania kadulla myytäviä falafeleja ja hienoissa ravintoloissa ei käyty. Matkamme oli talvella tammikuussa, ja olen kuullut että vatsatauteja on vähiten talvella ja eniten lämpiminä vuodenaikoina.

Vierailija
11/12 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesi on tietysti hyvä, muttei kamalasti auta. Kyse on vesijohtovedestä, se on saastunutta. Ja ei tarvitse ravintolassa kuin osua huonosti kuivattu lautanen, jolle pannaan ruokaa päälle ja pöpöt on saatu...

Vierailija
12/12 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä 2003 ja ei meistä kukaan sairastunu. Hilton hotellissa oltiin. Aamiainen kuului hintaan, muuten syötiin missä sattui.

Meitä oli silloin kaks aikuista ja kolme lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi