Haahaha! Peräkammarin salkkarifanipoika?
"Erittäin mautonta näyttää suosikkihahmon itsemurha. Eikö tän ohjelman tekijä ollenkaan ajattele lapsia, jotka kattoo tätä ohjelmaa? Minun 28-vuotias poikani, joka on sepon suuri fani meni hysteerisenä huoneeseensa itkemään, kun näki sepon itsemurhan."
Kommentit (12)
Ja hyvin todennäköisesti lapsen tasolla kehityksessä.
Avaa ap silmäsi, maailmassa on muitakin kun sinä.
Eihän lapsi osaa yhdistää tuota itsemurhaan!
Näytetään vaan kengät kiipeämässä jakkaralle ja jakkaran kaatuminen. Eihän siinä mitään köyttä kaulassa näytetty, tuskin edes olikaan! Noi itsarimielikuvat ovat aikuisten kuvitelmia.
äitini lapsi mutten silti puhu itsestäni että olisin lapsi! Vähän eri asia!
Vai luuletko että toi oletettu kehitysvammainen kulkee junassa lastenlipulla ja menee elokuviin lastenlipåulla jne?
-ap
ja tajusi kyllä itsemurhaviittauksen. Oli kyllä aika kuohuksissaankin.
Äitisi puhuu sinusta aivan varmasti lapsena muille ihmisille.
Näin tekee monet 80:setkin äidit, heillä on niin ja niin monta lasta. Ja tämän lapsen nimi on esim. Maija!
Eihän tässä nyt ollut kyse numeroiästä vaan henkisestä iästä. Numreoissa aikuinen, mutta mieleltään lapsi. Riittääkö rautalanka vai pitääkö vääntää ratakiskosta.
äitini lapsi mutten silti puhu itsestäni että olisin lapsi! Vähän eri asia!
Vai luuletko että toi oletettu kehitysvammainen kulkee junassa lastenlipulla ja menee elokuviin lastenlipåulla jne?
-ap
"Eikö tän ohjelman tekijä ollenkaan ajattele lapsia, jotka kattoo tätä ohjelmaa?"
Kyllähän jokaiselle tulee tosta mieleen naapurin 67v Erkki joka on Tyynen lapsi?
Eikö tässä olla kaikki jonkun lapsia mutta kyllä mulle tuli ekana ihan alaikäinen OIKEA lapsi mieleen eikä mikään AIKUISlapsi ;D
-ap
että toi lapsi olisi mitenkään vammainen!
Haloo!-ap
niin tajuaisit että kyseessä ei todennäköisesti ole normaali aikuinen mies!! Haloo itelles. Lopeta jo jankkaaminen. Minä lopetan tähän, kun ei ajatukset tunnu perille menvän.
Että poika voi olla esim. kehitysvammainen.