Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset lähti etälle, korkkasin sidukan jo

Vierailija
17.02.2012 |

T: WT-mama

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lähden tästä töiden jälkeen baariin parille oluelle!

Hyvää viikonloppua!

Vierailija
2/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: WT-mama

Vierailija
4/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tänne ja baariin/panemaan. Selittää sitten näitä panojuttujaan ihan avoimesti ja lasten kuullen, ihanaa.

Vierailija
5/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkupullo sanoo poks ihan hetken päästä kun pääsen kotiin. Eikä väliä vaikka menisi myöhäänkin, huomenna saa nukkua.

Enkä pidä itseäni mitenkään WT:nä, panojuttuja en kertoisi exälle tai lapsille ja lapsiviikonloppuina en ryypiskele vaan omistan ne täysin lapsille.

Mut kippis ap ja mukavaa iltaa meille : )

Vierailija
6/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tänne ja baariin/panemaan. Selittää sitten näitä panojuttujaan ihan avoimesti ja lasten kuullen, ihanaa.

Mutta en mä nää syytä, että pitäis kädet ristissä odottaa lapsia etältä kotiin. Tuo lasten kuullen puhuminen on kyllä törkeetä, mutta baareissa ja panemisessa ei kyllä ole mitään pahaa.

Vierailija
7/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkupullo sanoo poks ihan hetken päästä kun pääsen kotiin. Eikä väliä vaikka menisi myöhäänkin, huomenna saa nukkua.

Enkä pidä itseäni mitenkään WT:nä, panojuttuja en kertoisi exälle tai lapsille ja lapsiviikonloppuina en ryypiskele vaan omistan ne täysin lapsille.

Mut kippis ap ja mukavaa iltaa meille : )

Rentoudutaan ja nautitaan, kun kerran voidaan!

Vierailija
8/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on just hakemassa olutta kaupasta..

Hauskaa viikonloppua kaikille :)

T: toinen WT

Vierailija
9/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen tunnelmia!

Vierailija
10/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä nää syytä, että pitäis kädet ristissä odottaa lapsia etältä kotiin. Tuo lasten kuullen puhuminen on kyllä törkeetä, mutta baareissa ja panemisessa ei kyllä ole mitään pahaa.

Ei se ole minun asiani, mutta se alkaa jo olla kun alle kouluikäiset lapset hokevat täällä vittusaatanaa. Kuulemma (eräs äidin tuttu kertoi) äiti puhuu ihan ronskisti lasten kuullen näistä panojutuistaan ja joka toinen sana on vittu. Jooh... Kiva kulkea noitten kanssa missään, kun minua tietysti luullaan äidiksi ja saan ne kaikki paheksuvat katseet.

Vierailija
11/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin jossain vaiheessa, että eipä tarvitse korkata heti kun pääsee lapsista eroon.

Ja alkoholikäyttö väheni rutkasti sen oivalluksen myötä.

Vierailija
12/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/13 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin jossain vaiheessa, että eipä tarvitse korkata heti kun pääsee lapsista eroon.

Ja alkoholikäyttö väheni rutkasti sen oivalluksen myötä.

Mä tajusin 4 vuoden absolutismin jälkeen, et ei ole mitään syytä sievistellä, kun kohtuudellakin voi ottaa.

Ei aina tartte korkatakaan, mutta kun kerrankin korkkaa, ei sitä tartte hävetä.