Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kenellä tietoa/kokemusta?

18.11.2005 |

tässä ollaan jo puolen vuoden ajan yritetty pikku2:sta.mulla on pitkä kierto n.42pvää.viime viikon tiistaina olisi pitänyt alkaa joten tein testin,nega.seuraavana päivänä selvät niin selvät ovisoireet (ei ennen ole ollut moisia) joten tikutin ,selvä positiivinen tulos.nyt vieläkään ei menkkoja.tein raskaustestin äsken,nega!en tiedä kuvittelenko vaan mutta huono olo ollut aaltoilevaa jo 2-3pvää.mahaa vihloo vähän ja tissit hieman tuntoherkät (ei ole koskaan ennen ollut.raskausaikana eikä kierron aikana).teinkö testin liian ajoissa,taas?

yhyy,alitajunta tekee tepposia kun niiiin kovasti toivon plussaa :' (

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovis oli viime viikon tiistaina -> siitä irtoaminen 24-36 tuntia -> jos siitä oletetaan hedelmöityminen 5-8 pvää niin mielestäni liian ajoissa teit testin.

Vaikka monessa herkimmissä testeissä luvataan 10 pvää oviksesta niin mulla ainakin se herkin (aamupissasta) näytti vasta 16 pvää oviksesta hailakan häivähdyksen plussasta jota en uskonut silloin kun se katosi testistä. Odotin 2 pvää ja tein uudestaan ja silloinkin tuli vasta haalea mutta oikeassa ajassa eikä enää kadonnut. (Acon 10 mun käyttämät testit)

Apteekin omalla tuli vahva viiva vasta kun menkat oli vkon myöhässä..

Joten uutta testiä kehiin ellei kuukautisia näy ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla