Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mimmonen on rehtorin rouva?

Vierailija
06.04.2012 |

Mun kaveri on ja on kyllä niin ollakseen. Pienellä paikkakunnalla ovat ihan kermaa. Mä olen kade, koska niillä on rahaa, valtaa ja kauniit lapset.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouvasta tiedä, mutta rehtorit ovat älykkäitä, koulutettuja ja varakkaita.

Vierailija
2/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätkö 50-luvulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa kuvaustasi, tavallisia työssäkäyviä naisia, pienellä paikkakunnalla myös.

Vierailija
4/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää tupperkutsuja, lapsi soittaa viulua.

Vierailija
5/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouvasta tiedä, mutta rehtorit ovat älykkäitä, koulutettuja ja varakkaita.

Olen nähnyt yllättävän monta varsin ikävää rehtoria. Ilmeisesti heidät on ajanut vallan kahvaan hieman kyseenalaisetkin toimintatavat tai sitten vain kyky olla vakuuttava valintatilanteessa.

Vierailija
6/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vaalea, kaunis, älykäs, koulutettu. Lapset ovat hyväkäytöksisiä (kaipa, kun äiti hoitaa ja auttaa aina, äiti on siis opettaja ja lyhyet päivät), ihanneperhe siis.

Juu kadehdin, mutta koska rva on niin mukava, en kehtaa tunnustaa.

Vierailija
7/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehtorin rouva on itsekin rehtori toisessa koulussa.

Vierailija
8/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehtoreita en tunne hlökohtaisesti, mutta siihen asemaan täytyy olla oikea puoluekirja. Myös sillä rouvalla.

Vierailija
9/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjailija. Tuskin omaa puoluekirjaa. Rouvaa en tunne. Vanhahtava ilmaus tuo rva.

Vierailija
10/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rehtori on itsekin rehtorin rouva. Erityisen varakkaita eivät rehtorit tällä suunnalla ole ainakaan työtulojensa perusteella. Palkkahan ei kummoinen ole koulutukseen ja vastuuseen nähden.

Rehtoreita en tunne hlökohtaisesti, mutta siihen asemaan täytyy olla oikea puoluekirja. Myös sillä rouvalla.

Vierailija
11/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain naisrehtoreita pk-seudulta. Ihan normaaleja ihmisiä.

Vierailija
12/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta vaikuttaa.

Vierailija
13/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sen nyt ihan palkkataulukoistakin katsoa, että kovin kummoinen se palkka ei ole.

Vierailija
14/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja. Ei sentään samassa koulussa.

Vierailija
15/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nyt niin hirveän varakkaista ole, ellei puolisolla ole paremmat tulot.

Vierailija
16/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan ihmettelen missä kuplassa elätte, jos luulette rehtorin tienaavan hyvin? Ja harvalla paikkakunnalla rehtorikaan on enää mitään.

t. rehtorin alainen

Vierailija
17/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehtoreiksi ei nimittäin todellisuudessa ole tunkua, päin vastoin, yleensä hakemalla haetaan opea, joka olisi hommaan pätevä, ja siihen suostuu.

Tuntemani rehtorien vaimot ovat itse opettajia, ja eivät ole rikkaita, opettajathan ovat ihan keskituloista porukkaa, rehtorit eivät paljoa enempää saa. Lisäksi rehtorit alkavat olla enenevässä määrin naisia, joten niitä rouvia ei kaikilla ole.

Itse olen ollut mukana useampaa rehtoria valitsemassa, ja voin kertoa, että puoluekirjoja ei ole mietitty, vaan ihan kokemusta ja pätevyyttä, opetushallinnon tutkinto pitää tietysti olla, ja mielellään hallinnollista kokemusta.

Vierailija
18/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on ja on kyllä niin ollakseen. Pienellä paikkakunnalla ovat ihan kermaa. Mä olen kade, koska niillä on rahaa, valtaa ja kauniit lapset.

Ihan kiva mies oli!

Vierailija
19/19 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rehtori itse on nainen, niin hänen rouvansa varmaan olisi vähintään lesbo, muuta en osaa sanoa.