Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyläpaikan tungettelevat pikkutyttö, mikä voisi olla vialla?

Vierailija
06.04.2012 |

Eli oltiin kylässä paikassa, jossa kohta 5-vuotta täyttävä tyttö tunki koko ajan mieheni syliin, piti ihmeellistä esitystä miehelle koko ajan. Kävi antamassa pusujakin naamalle. En ole tuollaista käytöstä ennen tavannut tuon ikäisillä lapsilla, mistä tuo voisi kertoa? Onko kyseessä hyväksikäytetty lapsi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lapsi kertoo käytöksellään, mutta mitä?

Vierailija
2/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään söpömpää kuin ihastunut lapsi=))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen tuollaisia. se on vain se vaihe iässä, kun jo ihastutaan. Ja jos miehesi on mukava tyttöä kohtaan ja vaikka hyvännäköinenkin tytön mielestä ja hauska, niin on ihan normaalia käytöstä.

Toki sitten vaikka vanhempien pitäisi sanoa tytölle, että rahoittuu, jos häiritsee miestä ihan koko ajan.

Vierailija
4/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen tuollaisia. se on vain se vaihe iässä, kun jo ihastutaan. Ja jos miehesi on mukava tyttöä kohtaan ja vaikka hyvännäköinenkin tytön mielestä ja hauska, niin on ihan normaalia käytöstä.

Toki sitten vaikka vanhempien pitäisi sanoa tytölle, että rahoittuu, jos häiritsee miestä ihan koko ajan.

Vierailija
5/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihastunut ja lapsi on estoton: ilmaisee tykkäämistään kiehnäämällä, eikä siinä lapsen näkökulmasta ole mitään likaista tai väärää, että pieni tyttö tykkää aikuisesta miehestä.

Toki saattaa kieliä siitäkin, että lapsi on altistunut ikätasolleen sopimattomalle seksuaalisuudelle aikuisen kanssa ja siksi aktivoitunut, mikäli siis kyseessä oli jotenkin seksualissävytteinen tilanne. Minusta ei kuitenkaan kuulostanut siltä.

Vierailija
6/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöihin, joilla kuvailemaasi käytöstä. Joillakin tytöillä herää juuri tuossa ikävaiheessa tuollainen läheisyyskaipuu-vaihe.

Vierailija
7/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain häikkää varhaislapsuudessa, ei normaalia kiintymyssuhdetta ensisijaiseen hoitajaan varmaankaan. Turvattomat lapset osoittavat kiintymystä kaikille, aivan ventovieraillekin. Se ei ole yhtään söpöä vaan ärsyttävää. Ei ole mitään tekemistä hyväksikäytön kanssa.

Vierailija
8/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet ahdistunut ihminen joka näkee ongelmia kaikkialla.

Kyllä lapset saattavat käyttäytyä miten vain, riippuu miten rohkeita ovat.

Vierailija
9/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vanhempien mukaan tuon ikäisenä hypännyt hajareisin yhden kylään tulleen puolitutun miehen syliin ja ilmoittanut, että "nyt minä ja mies menemme panemaan". En edes ole ollut estotin muuten enkä ole vieläkään enkä taatusti mikään hyväksikäytetty... Siinä iässä vaan osa pikkutytöistä huomaa, että on kahta sukupuolta ja saattaa ihastua ties kehenkä joka heille on mukava. (arvatkaa muuten hävettääkö tuo tapaus vieläkin)

Vierailija
10/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on mennyt surulliseksi tämä lasten elämä. Ei voi tehdä mitään, ettei leimata johonkin suuntaan.

Herranen aika, neljävuotias tyttö! Kai sen ikäinen saa halailla ja pussailla aikuista, jos tykkää, ilman että on automaattisesti hyväksikäytetty tai "tungetteleva, jolla on jotain vialla".

Vierailija
11/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vanhempien mukaan tuon ikäisenä hypännyt hajareisin yhden kylään tulleen puolitutun miehen syliin ja ilmoittanut, että "nyt minä ja mies menemme panemaan". En edes ole ollut estotin muuten enkä ole vieläkään enkä taatusti mikään hyväksikäytetty... Siinä iässä vaan osa pikkutytöistä huomaa, että on kahta sukupuolta ja saattaa ihastua ties kehenkä joka heille on mukava. (arvatkaa muuten hävettääkö tuo tapaus vieläkin)

Hyvä sä! Ei olis sen miehenkään nahoissa kivaa ollut...

Vierailija
12/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt saattaa olla mahdottoman rakastuneita johonkin naapurin mieheen tai vanhempaan sukulaismieheen. Oma tyttöni ei osoittanut tuollaisia piirteitä, mutta ymmärtääkseni normaalia.

Vierailija
13/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet ahdistunut ihminen joka näkee ongelmia kaikkialla.

Kyllä lapset saattavat käyttäytyä miten vain, riippuu miten rohkeita ovat.

Itsellä on lapsi, ei aivan tuossa iässä, mutta ei kyllä pussaile vieraita miehiä. Kokemusta lapsista joista ei ole paljon välitetty, ja juuri tuota käytöstä paljon. Jos ei ole tuommoista nähnyt, voi tuntua ihanalta ja rohkealta lapselta, mutta voin sanoa ettei yhtään kivaa kun tietää ettei nämä lapset ole NORMAALEJA :/

Vierailija
14/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vieraissa paikoissa saattoi alkaa "piirittään" yhtä henkilöä, joskus miestä, joskus naista. Usein meni syliinkin ja hyvästellessä pusutti (meillä pussaillaan kotona paljon). Tämä vaihe meni sitten itsestään ohi. Tätä tapahtui etenkin, jos ei ollut samanikäistä leikkiseuraa.

Muutenkin tyttäremme on tosi sosiaalinen, rohkea ja kohtelias kaikille (tervehtii ja teitittelee ihmiset hississä, en käsitä mistä oppinut. Tarhasta?)

Tuollainen käytös varmaan Etelä-Euroopassa "normaalin rajoissa".

Vierailija
15/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että se liittyi vanhempiini, heidän kylmyyteensä ja etäisyyteensä, arvosteluun yms. Viehätin kaikin voimin ihmisiä, varsinkin miehiä, kokeakseni hyväksyntää ja ihailua. Mutta samanlainen käytös voi johtua monesta eri syystä.

Vierailija
16/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden hyväkikäytetn tytön. Hän pikemminkin kaihtaa miehiä, ei ota kontaktia.

Vierailija
17/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvitus sulla ap.

Vierailija
18/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että meidän lapset (molemmat pk-ikäisiä) pussailevat, halailevat ja kertovat hyvinkin köykäisen tuttavuuden jälkeen että ollaan "parhaita kavereita" tai "rakastetaan".

Eivät ole hyväksikäytettyjä, ovat vain sellaisia pikku kultia että niitä tulee koko ajan pussailtua ja halailtua.

Vierailija
19/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joita pussataan paljon, pussaavat yleensä myös itse paljon.

Mun lapsen päiväkotiryhmässä on yks mieshoitaja johon lähes kaikki tytöt ovat ihastuneet jossain vaiheessa ja yrittävät saada tältä kaiken huomion mm. tunkemalla syliin.

Hyväksikäytöstä taas kertoo ennemmin se että lapsi välttää kaikkea fyysistä kosketusta.

Vierailija
20/20 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve. Kävitte tosiaan meillä. Tänne tulit sitten päivittelemään? Sattuu nyt tykkäämään muutamasta miehestä ja miehet ovat yleensäkin rennompia ja hassuttelevampia, joten helpompi lähestyä. Enkö jo selittänyt?