Vierailija

Pulssi 103, verenpaine 103/97. Mittari heitti parit errorit ennen kuin mittaus onnistui, pulssi on ilmeisesti epätasainen, rytmihäiriöitä siis kai.

En ole tehnyt muuta kuin levännyt, stressaava tilanne on päällä.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla on usein pulssi 80-100, lepopulssikin on yli 70. Sun yläpaine on aika matala ja alapaine koholla. Mittaa paine kolme kertaa ja noiden keskiarvo on se suht oikea tulos. Jos mittari antaa errorit ei kyse ole rytmihäiriöistä, verenpaine mittari ei käsittääkseni havaitse rytmihäiriöitä.

mulla verenpaineet ja pulssi korkeella heti jos vähänkin stressaan(pulssi yli sata ja paineet voi olla jotain 160/110)mut ne laskee heti normaali tasolle(120/80,p.70) kun stressaava tilanne menee ohi)

onko epätasainen? Tunnetko rytmihäiriöt?

Tiedäthän, että lepopulssi mitataan esim. aamulla heti herättyä. Tuo mittaamasi pulssi ei ole lepopulssi eikä siis hälyttävän korkea.

Toisella mittauksella paineet olivat 164/98, pulssi 96.

Välillä tulee pienempiä lukemia.

Rytmihäiriöistä minulla on vain arvaus: pulssi on epätasainen ja rinnassa muljuu, välillä tykyttää kovaa.

pyhien jälkeen. Toki aikaisemminkin jos siltä tuntuu. Tykyttelyt ja muljahtelut kertoo kyllä rytmihäiriöistä, luultavasti kammiolisälyönneistä jotka voi olla vaarattomia, tai sitten ei. Tutkia kannattaa

Olen vain niin poikki omaan elämääni henkisesti, että ilmeisesti myös kroppa alkaa agoida vaarallisesti. Heräilen keskellä yötä, en saa unta, pienikin stressi saa sydämen hakkaamaan. Ihan paska elämä, tekismieli laittaa hanskat tiskiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat