Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaarallista (verenpaine ja pulssi)

Vierailija
06.04.2012 |

Pulssi 103, verenpaine 103/97. Mittari heitti parit errorit ennen kuin mittaus onnistui, pulssi on ilmeisesti epätasainen, rytmihäiriöitä siis kai.

En ole tehnyt muuta kuin levännyt, stressaava tilanne on päällä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain niin poikki omaan elämääni henkisesti, että ilmeisesti myös kroppa alkaa agoida vaarallisesti. Heräilen keskellä yötä, en saa unta, pienikin stressi saa sydämen hakkaamaan. Ihan paska elämä, tekismieli laittaa hanskat tiskiin.

Vierailija
2/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sairaanhoitajalle. Ei me täällä osata sanoa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä niitä pyörii, jospa joku tietäisi.

Vierailija
4/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on usein pulssi 80-100, lepopulssikin on yli 70. Sun yläpaine on aika matala ja alapaine koholla. Mittaa paine kolme kertaa ja noiden keskiarvo on se suht oikea tulos. Jos mittari antaa errorit ei kyse ole rytmihäiriöistä, verenpaine mittari ei käsittääkseni havaitse rytmihäiriöitä.

Vierailija
5/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla verenpaineet ja pulssi korkeella heti jos vähänkin stressaan(pulssi yli sata ja paineet voi olla jotain 160/110)mut ne laskee heti normaali tasolle(120/80,p.70) kun stressaava tilanne menee ohi)

Vierailija
6/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko epätasainen? Tunnetko rytmihäiriöt?

Tiedäthän, että lepopulssi mitataan esim. aamulla heti herättyä. Tuo mittaamasi pulssi ei ole lepopulssi eikä siis hälyttävän korkea.

Vierailija
7/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella mittauksella paineet olivat 164/98, pulssi 96.

Välillä tulee pienempiä lukemia.

Rytmihäiriöistä minulla on vain arvaus: pulssi on epätasainen ja rinnassa muljuu, välillä tykyttää kovaa.

Vierailija
8/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyhien jälkeen. Toki aikaisemminkin jos siltä tuntuu. Tykyttelyt ja muljahtelut kertoo kyllä rytmihäiriöistä, luultavasti kammiolisälyönneistä jotka voi olla vaarattomia, tai sitten ei. Tutkia kannattaa

Vierailija
9/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis joku Omronin, eikä mikään Lidlistä ostettu rannemittari?

Onko mittarissa letku kunnossa? Jos se vuotaa, ei se mittaa kunnolla.

Vierailija
10/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on stressiä niin ne voi olla koholla. Mua huolettas enemmän noi rytmihäiriöt. Vaativat AINA tutkimista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän