Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa pitäisi uskoa (posti/nettikauppa vs ex mies)

Vierailija
06.04.2012 |

eli siis... mun autoon tilattiin osa joka oli rikki ja tilaus tehtiin ex-mieheni nimellä (hän etsi osan netistä ja oli myös tulossa myöhemmässä vaiheessa sen asentamaan). Annoin ex-miehelle rahat (n.100€) jotta voi hakea paketin postista. Hän tuli noin viikon päästä roplaamaan autoani ja totesi ettei osa sovikkaan (itse en ollut ulkona joten en tiedä mitä siellä teki) ja lupasi palauttaa osan.

Nyt palautuksesta on mennyt reilu kuukausi. Soitin maanantaina siihen kauppaan josta osa oli tilattu ja soittivat takaisin keskiviikkona. Sanoivat että paketti on palautunut heille noutamattomana.

Vaihtoehtoina siis se että ex-mies on kusettanu rahat ja jättäny paketin hakematta tai että asiamiesposti on tilittänyt rahat väärään paikkaan. Asian selvitys on hankalaa koska en ole tilaaja eikä ex-mieheni syystä tai toisesta ole ollut halukas asiaa selvittämään (sanoo ettei kiinnosta kun hänen mielestään syytän häntä).

Mutta en mä niin rikas oo et jättäisin asian tähän, 100€ on kuitenki iso summa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tötöillyt rahoja, jos paketti on palautunut lähettäjälle. Tällöin ei ole edes kukaan ollut noutamassa ja maksamassa lähetystä. Jos exäsi olisi noutanut, maksanut (paketti on luovutettu vastaanottajalle) ja palauttanut osan (firma tietäisi kyllä kyseessä olevan palautus) niin kyllä sen varmasti firma olisi sinulle kertonut. Eli nyt on exäsi viennyt rahasi, ei posti.

Vierailija
2/4 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuo haluttomuus selvittää asiaa puhuu sen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkokauppaaina sanoisin heti että mies on vienyt rahat. Jos lunastamaton lähetys palautuu verkkokauppaan, posti on laittanut siihen päälle merkinnän "toimipaikkapalautus", jos se olisi miehesi palauttama, siinä lukisi "asiakaspalautus". Ja lähetystunnuksellakin näkee heti onko pakettia koskaan lunastettu.

Vierailija
4/4 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-miehen pitäisi soittaa siihen kauppaan ja pyytää niitä ilmoittamaan postin asiakaspalveluun tilanteesta ja postin asiakaspalvelu selvittäisi asian sen jälkeen.

Mutta kun tuo ei suostu soittamaan... En olisi kyllä ikinä uskonut että tälläisen tempun tekee vaikka kyllähän mä sitä mieltä itsekkin olen että on välistä vetänyt.

T:Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan