Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 pv EASY DIET:llä

Vierailija
06.04.2012 |

:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko päivän kalorisaanniksi tulee?

Kuinka kauan aiot jatkaa?

Mulla takana 8 viikkoa Nutriletteja, joita syödään 5pss päivässä

Vierailija
2/6 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mittaisen dieetin pidät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan olla 12 vkoa.

Miten sulla nutraaja menee? Paljon kiloja lähtenyt? Tosi hienosti olet jaksanut! *taputtaa*

ap

Vierailija
4/6 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lähtenyt paljon vähemmän kuin olisi ollut mahdollista. Tuloksia pitäisi tulla 10 viikossa 15-25kg, mutta minulla lähtenyt 8kg. Saattaa olla, että pääsen vielä siihen -10kg:oon.

Olen tottunut pussikuuriin ja taidan vetäistä uuden jakson sitten kun siihen heltiää lupa lääkäriltä. Jos saan, jatkan tätä meneillään olevaa 16 viikkoa, joka on maksimi. JOka tapauksessa aion jatkaa reippaasti kevennettyä ruokavaliota sinnikkäästi.

Olen ainakin oppinut säännöllisyyteen ja kaloreiden tarkkailuun. Osaan syödä vain salaatteja ravintolassa ja kieltäytyä makeista herkuista kokonaan.

Vierailija
5/6 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lähtenyt paljon vähemmän kuin olisi ollut mahdollista. Tuloksia pitäisi tulla 10 viikossa 15-25kg, mutta minulla lähtenyt 8kg. Saattaa olla, että pääsen vielä siihen -10kg:oon.

Olen tottunut pussikuuriin ja taidan vetäistä uuden jakson sitten kun siihen heltiää lupa lääkäriltä. Jos saan, jatkan tätä meneillään olevaa 16 viikkoa, joka on maksimi. JOka tapauksessa aion jatkaa reippaasti kevennettyä ruokavaliota sinnikkäästi.

Olen ainakin oppinut säännöllisyyteen ja kaloreiden tarkkailuun. Osaan syödä vain salaatteja ravintolassa ja kieltäytyä makeista herkuista kokonaan.

Vierailija
6/6 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva seurata miten sinulla sujuu myös! Onko paljon pudotettavaa? Mulla on BMI vielä reilut 34, pahimmillaan viime vuonna yli 41.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän