Yhtäkkiä maha sekaisin, mistä voi johtua ja mikä auttaa?
Heräsin aamulla ja oli vähän heikko olo, no ajattelin johtuvan nälästä kun viime syömiskerrasta +12 h. Aamupala ei kuitenkaan maistunut mutta maha alkoi olla löysällä, makoilin ja sain makeaa syötyä. (edelleen ajattelin että johtui verensokerista). Olo parani hetkeksi mutta nyt maha ihan löysällä. :(
Mistä tämä nyt tuli, yleensä minulla on maha sekaisin vain vatsataudin aikaan. Nyt tuskin sitä, koska olen ollut pari pv ihan vaan kotona ja lapsetkin terveinä - yleensä jos on tautia niin lapset sairastaa ja pysyn terveenä.
Kommentit (6)
Tai pöpötkin voi itää pari päivää. Ajan kanssa menee ohi. Ota imodiumiaa, jos ihan meinaa housuun tulla.
Ripulia pukkaa ja välillä kovia ylävatsakipuja. Ruoka ei maisu, väsyttää. Meillä myös muu perhe terveenä.
Ripulia pukkaa ja välillä kovia ylävatsakipuja. Ruoka ei maisu, väsyttää. Meillä myös muu perhe terveenä.
On tosiaan kettumainen tauti/mikä lie. Otin äsken maitohappobakteerikapseleita 2, josko tästä rauhoittuisi, muutenkin heikko olo. :/
Kiitos neuvoista,
Terv. Ap :)
minulla on kans sama ongelma jos syön jotain nii n: tunnin Päästä joutuu käymään vessas niin mistä se sitten johtuu?
Mullakin on sama juttu, paitsi että ruoka maistuu. Otin maitohappobakteerin, toivottavasti ei mitään oksutautia! VIHAAN!
voi olla toiminnallinen häiriö, virus, bakteeri tai vaikkapa allerginen oire. Mutta älä ainakaan laita perheelle ruokaa nyt sairaana. Tuo tarttuu helposti, jos onkin jotain virusperäistä.