Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MÄ EN KESTÄ MIEHEN KOLMIVUOROTYÖTÄ!!!!

Vierailija
06.04.2012 |

Aina tasaisin väliajoin iskee totaalinen vitutus ja väsymys miehen kolmivuorotyöhön. Itse teen ma-pe 8-16 perustyötä. Vuorotyöllä on omat hyvät puolensa, mutta tällä hetkellä muistan vaan ne huonot puolet. Vituttaa kun ei nähdä miehen kanssa kolmeen iltaan ollenkaan, ja nyt se tuolla nukkuu puoli päivää ja me hissutellaan lasten kanssa.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Kohtalotovereita? Vertaistukea?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kieltämättä rasittavaa, varsinkin hissuttelut lasten kanssa yövuoron jälkeen tai useamman iltavuoron aikana yksinhuoltajana olo.

Toisaalta pidän silti enemmän positiivisena että toinen on vuorotöissä, itse en töiltäni pääse arkisin mihinkään (joustamaton työnantaja) joten miehen arkivapaiden turvin ollaan saatu asiat jotenkuten rullaamaan.

Vierailija
2/3 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmivuoroon.

Itse teen tavallista päivä 8.30-16 vuoroa aina.

Lapsen kannalta paras mahdollinen ratkaisu näin.

Lapsemme nyt eskarissa ja toinen viidennellä.

Eskaripäiviä kuukaudessa n.10 ja muuten lapsi saa olla kotona.

Tykkään olla välillä lasten kanssa ihan keskenään kotona iltaisin ja viikonloppuisin.

Yöstä jos mies tulee la tai su niin hyvillä mielin olen jotain keksinyt lasten kanssa, jotta mies saa nukkua rauhassa edes aamupäivän jos ei pidempääkin.

Mies pitää kaikki vapaa päivänsä aina lapsen kotona ja ovat yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee paljon viikonlopputöitä ja yövuoroja. Oli justiin 7 viikonloppua putkeen töissä. Yövuorot saattavat olla sellaisia että niitä on kuusikin peräkkäin. Koska miehen pitää nukkua päivät, joudun lähtemään vauvan kanssa ulos tai jonnekin kauppoihin ym. pyörimään. Iltavuoroon mennessään mies taas nukkuu yhteentoista, käy suihkussa ja lähtee. Lapset nukkuvat kun tulee kotiin. Välillä ottaa tosissaan päähän tämä arjen pyörittäminen lähes yksin. Nyt pääsiäisenäkin mies on joka päivä töissä.

Ja palkastansa en tosiaan saa iloita, se menee miehen omiin juttuihin ja laskuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme