Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itkettää, tulin käynnistyksestä (ei siis lähtenyt) ja mies meni vaan pikkujouluihin...

Vierailija
18.11.2005 |

Kai se tulis kotiin kun sanois, muttä itkettää kun se ei itse mitään ymmärrä.

perkele

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi... ei hyvältä näytä jatkoa ajatellen!

Vierailija
2/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat vaan ja sanot, että tarvitset häntä kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin ajattele silleen, että kun nyt lähti, niin jospa olisi sitten kotona apuna, kun vauva syntyy eikä sitten tartte enää käydä riekkumassa.

Vierailija
4/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun supistelee jonkin verran ja pää on kipee ja pelottaa, että iskis joku äkillinen myrkytys tms...

Mutta mä en jaksa aina olla vaatimassa sitä ja tätä... Pitäis sitä vähän itsekin osata ajatella...

t. ap

Vierailija
5/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin sitä on vain niin herkillä raskaana ja oli todella ikävää, kun juhannus yleensä vietetään perheen kanssa ja minä sitten yksin, kun muut juhlivat. toisaalta ymmärsin kyllä että ihan sama missä kukin on ja miehellekään ei ole järkeä jäädä sairaalaan (ei kai olisi voinutkaan) ja minä en (kai) olisi päässyt sieltä pois..

toivottavasti miehesi ei nyt hirveitä lärvejä juo jos vaikka sattuisikin käynnistymään??

Vierailija
6/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on molemmat synnytykset käynnistetty eikä minua ole todellakaan ohjattu kotiin kesken kaiken, vaan käynnistämistä on jatkettu niin kauan, että lapsi on syntynyt. Eka kerralla siihen meni 2 vrk, toisellakin 1,5vrk.

Annettiinko sinulle siis kerran tabletti tai puolikas vai mitä? Minulla linja oli, että puolikas annettiin kuuden tunnin välein niin kauan, että synnytys käynnistyi.

Tuntuu jotenkin oudolta, että kokeiltaisiin kerran ja jätettäisiin homma sikseen. Se sitten on eri asia, että miehellesi pikkujoulut olivat tärkeämmät kuin sinä ja synnytys. Toivottavasti kyseessä ei ole mitkään ryyppypikkujoulut, sillä tuskin olisi kiva saada juopunutta isää " tueksi" synnärille, jos synnytys kuitenkin alkaisi.

Vierailija
7/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua yksin sitä kärsiä.

Juu, kaippa tää on tätä herkkyyttä... Mä vain mietin miten itse toimisin jos toinen olis vaikka tullut just sairaalasta ja olis mahdollista, että joutuu sinne trakaisin...

Masentaa nyt vaan. Ja vali vali.

(Ruskeä limaklöntti tuli just, kun mies oli lähdössä. En tiedä kuinka iso se tulppa on... mutta oli tuota limaa ihan kohtuuklöntti...)

Vierailija
8/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suun kautta otettavalla tabulla. Eka päivänä kolme ja toisena kaksi... Ja maanantaina jatketaan jos ei itsestään sitä ennen ala.

"

Ehkä syy käynnistykseen ei sitten ole riittävän " suuri" nimittäin raskaudiabetekseen liittyvät hypot eli yhtäkkinen muutos insuliinintarpeessa...

Laps ei oo yhtään ylisuuri ja viikkoja 38 ja risat

t ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi