Saan aina useita orgasmeja heti kun haluan. Haluatko tietää miten
Haluatko tietää miten laukean. Muutamalle peruskikka ja heti orgasmi. En usko naisiin jotka väittävät etteivät saa yhdyntä orgasmeja. Haluaisin auttaa heitä löytämään oma g piste.
Kommentit (10)
Haluatko tietää miten laukean. Muutamalle peruskikka ja heti orgasmi. En usko naisiin jotka väittävät etteivät saa yhdyntä orgasmeja. Haluaisin auttaa heitä löytämään oma g piste.
Toki haluan tietää. Miksi panttaat tietoasi?
Olla tyytyinen jollei saa orgasmia. Mieheni ainakin sanoo että seksi on aivan mahtavaa juuri sen tähden että minä laukean ja hän saa tuntea sen sykkinän ja hän on sanonut ettei haluaisi ikinä enää panna naista joka ei ole halukas tai joka ei saa. Molempien laukeaminen tekee seksistä aivan ihanaa. Monet naiset kuulemma alkaa vasta 40v etsimään g pistettään ja sitten alkaa ihana seksi. Olen nainen ja vihaisin seksiä jollen saisi orgasmia.
En silti saa yhdynnässä orgasmia, ei ole edes lähellä vaikka voi tuntua ihan hyvältäkin.
Minä saan orgasmin ottamalla kiinni käsilläni metallisesta sängynpäädystämme mieheni ollessa päälläni panemassa minua. Käsien voimalla nostan lantiota ylöspäin ja siitä se mun orgasmi löytyy. Muilta naisilta voi löytyä eri paikoista kuten jotkut laukeaa jos mies panee takaapäin, mä itse en niin laukea koskaan.
Joudun yleensä jännittämään ennen orgasmia tosi paljon lihaksiani ja puristamaan oikein sängynpäätyä ja pitämään vatsalihakset kovina kun tunnen gpisteen lähellä.. Että jos mä sängyllä lahnana makaisin ja mies panis ni en tienny saa orkkua. Mutta se muna pitää saada osumaan sinne ja mä ainakin anisena osaan vartalollani saada sen osumaan sinne.
En silti saa yhdynnässä orgasmia, ei ole edes lähellä vaikka voi tuntua ihan hyvältäkin.
käske Miehesi omalla neuvollasi panemaan suoraan siihen gpisteeseen ja vaikka aika kovaakin, kyllä jos se muna oikeaan kohtaan osuu ni sit pitäis jo tulla.. Samalla kannattaa pitää klitoriksesta myös huolta vaikka niin että miehen alavartalo nojaa siihen ja sitten tuee vielä parempi orgasmi kun kahdesta paikkaa stimuloidaan. nih
minäkin.