Ihmettelin ennnen, kuinka joku antaa itsensä lihoa. Nyt olen itse läski...
Ei kyllä paljon naurata. On tainnut pilkka käydä omaan nilkkaan. En edes osannut kuvittella, että Minulle kävisi näin. Oletin, että selkärankaa painon sopivana pitämiseen olisi.
Puolessa vuodessa kiloja tullut lisää 8 ja se kyllä näkyy ja tuntuu. Olen Pumpsea Pullukka, hyllyvä pyllyvä...
Mikä pahinta, näillä kiloilla en jaksa juurikaan liikkua...
Kommentit (31)
laihduttamisen vaikeuteen vaikuttaa sekin, kun huomaa lihavuudesta olevan hyötyä. Itse olen saanut olla paljon paremmin rauhassa, kun olen lihava, eivät känniset miehet ole riesana kaupungilla. Kun olin hoikka, sattui useinkin niin, että joku vieras humalainen mies huuteli tai yritti lyöttäytyä seuraan.
Koen samoin. On jotenkin tosi vapauttavaa, kun lihavana ei tarvitse olla epämiellyttävän huomion kohteena. Lihavana on näkymätön miehille.
Lihavana ollessa kukaan ei odota minulta mitään, joten saan olla ihan rauhassa sivummalla. Kun sitä näkymättömyysviittaa ei vielä ole keksitty, niin läski on hyvä kakkosvaihtoehto.
Suht tervekin olen, vaikka ikääkin on jo liki viisikymmentä. Ja vaikkei kukaan usko, niin terveellisesti syön eli karkkeja, hampurilaisia, valkoista leipää, alkoholia tms. en käytä.
kun voi vielä syödä vaikka mitä että lihominen ei tule koskemaan itseä myöhemminkään. Valitettavasti vain ei pidä paikkansa.
Syömättä oleminen on niin tavattoman helppoa, etten todella oikeasti ymmärrä miten se laihduttaminen muka on vaikeaa. Syö vaan vähemmän ja kevyemmin. Siinä se. Ja lisää liikuntaa. Aivan varmasti nimittäin laihtuu jos viikonkin syö vain vähäsen kasviksia ja pikkuisen leipää ilman leivänpäällisiä.
laihduttamisen vaikeuteen vaikuttaa sekin, kun huomaa lihavuudesta olevan hyötyä. Itse olen saanut olla paljon paremmin rauhassa, kun olen lihava, eivät känniset miehet ole riesana kaupungilla.
Hoikkana joutuu huomion kohteeksi. Inhoan väkisin seuraan tunkijoita ja vartalon tuijottelijoita. Suomessa ei saa olla känniääliöiltä ja muilta oudoilta rauhassa ellei ole pyöreä. Eikä sekään ole varma keino, mutta ainakin vähentää ongelmaa.
Tässä ketjussa on moni muu kirjoittanut samaa, siis että saa liikkua rauhassa lihavana.
Olen nyt lihavana ollessani löytänyt vaatetyylin, joka auttaa myöskin. Kun pukeudun väljiin tunikoihin ja housuihin, minuun ei kohdistu seksuaalisia katseita ja muuta vastaavaa epämiellyttävää huomioita. Aion pukeutua samoin laihduttuanikin. Haluan nimittäin terveyteni vuoksi laihduttaa.
Ei epäkunnioittava kohtelu saa estää laihduttamista.
miksi en ole tehnyt tätä aikaisemmin. Miksi kukaan ylipainoinen ei tee tätä? Näin helppoa se vaan on, syö vähemmän kuin kuluttaa. Herkuttelee silloin tällöin, ei joka päivä. Haluaisin tsempata kaikkia, haluaisin tsemppiä itsekin jatkoon!
ja onnittelut painonpudotuksesta.
Tunnustan olleeni hieman ylimielinen painonsa kanssa painivien suhteen. Saanpa maistaa omaa lääkettäni. Joskus sitä vaan painoa kertyy...
Läskit kyllä syö itsetuntoa totaalisesti. Minäkuvani ei ole pysynyt perässä tässä muutoksessa. Eikä myöskään itsekunnioitukseni.
... rypee itsesäälissä ja herkuttelee lisää...
silti tunnustamaan itsellesi tilanteesi... Miksi et hyväksy itseäsi, miksi haluaisit laihtua? Minulla itsetunto ja hyväksyntä kohosi niin paljon kun ensimmäiset kilot lähti, nyt vielä enemmän kun sen näkee peilistä ja ulkopuoliset huomaa. Tietysti jos sinulla ei ole juuri nyt motivaatiota, niin yritä toiste.
Kaikkea hyvää jatkoon, en pahalla kirjoittanut.
2
tunnustaminen se vasta kipiää tekeekin...
Olen luopunut kauneudesta, terveydestä, hiuksista. Juuri tuo painonnousu harmittaa eniten. Toki, aika kanamaista. Jostain sitä ruikuttamista pitää löytää.
Painonnousuun on lääketieteelliset syyt ja saattahan se laskea takaisin normaaliin 1v sisään.
Ei kyllä paljon naurata. On tainnut pilkka käydä omaan nilkkaan. En edes osannut kuvittella, että Minulle kävisi näin. Oletin, että selkärankaa painon sopivana pitämiseen olisi.
Puolessa vuodessa kiloja tullut lisää 8 ja se kyllä näkyy ja tuntuu. Olen Pumpsea Pullukka, hyllyvä pyllyvä...
Mikä pahinta, näillä kiloilla en jaksa juurikaan liikkua...
Tuu vinkumaan sit, kun painoa on tullut 50 kg lisää!
Mä taas olen laihtunut, enkä ymmärrä miksi en ole tehnyt tätä aikaisemmin. Miksi kukaan ylipainoinen ei tee tätä? Näin helppoa se vaan on, syö vähemmän kuin kuluttaa. Herkuttelee silloin tällöin, ei joka päivä. Haluaisin tsempata kaikkia, haluaisin tsemppiä itsekin jatkoon!
Miten voisi olettaa, että ymmärtää eri tavalla ajattelevia ihmisiä, kun ei aina ymmärrä itseäänkään ;).
t. lihava, joka ei ymmärrä miksi ei omaa motivaatiota pysyvään terveelliseen elämäntapaan.
Ei kyllä paljon naurata. On tainnut pilkka käydä omaan nilkkaan. En edes osannut kuvittella, että Minulle kävisi näin. Oletin, että selkärankaa painon sopivana pitämiseen olisi. Puolessa vuodessa kiloja tullut lisää 8 ja se kyllä näkyy ja tuntuu. Olen Pumpsea Pullukka, hyllyvä pyllyvä... Mikä pahinta, näillä kiloilla en jaksa juurikaan liikkua...
Amatööri! Tuu vinkumaan sit, kun painoa on tullut 50 kg lisää!
Mulla kiloja varmaankin tuonut Kätevän Emännän syöpä ja sytostaatit...
olin useasti ihmetellyt miksi lihavat vaan ei laihduta mutta sitten aloin itse lihoa lasten jälkeen. Nyt 35kg enemmän painoa kuin ennen lapsia ja nuorinkin lapsi jo 3v joten ei raskauteen enään voi vedota.
Onnellinen olen silti vaikkakin lihava. Ja laihdutus ei ainakaan vielä ole päällimmäisenä mielessä.
Arki on aika rankkaa, joten tuntuu, ettei nyt ole laihduttamisen aika. Mutta ehkä sitten joskus. Ja mullakin on kilot tullu pikku hiljaa, syön ilmeisesti vähän liikaa per päivä ja vuodessa tulee 1-2 liikakiloa.
8 kg ja puol vuotta, osa on pakko olla lihaksia, mutta loput... Mitä helvettiä oikeen tapahtui? koskaan ei ole ollut painon kanssa ongemia. Nyt en sa edes kiloja pois. On ihan pohjaton nälkä koko ajan. Olen koittanut miettiä mikä on syynä, mutten keksi. En koe olevani masentunut, että elämästä puuttuisi rakkaustta tms. Ei vaan läski lähde. Ahdistaa!! Apuaa!!
kun voi vielä syödä vaikka mitä että lihominen ei tule koskemaan itseä myöhemminkään. Valitettavasti vain ei pidä paikkansa.
luulin joskus nuorena ja hoikkana, että pysyn aina sellaisena. Pidin lihavia tosi tyhminä, kun lihottavat itsensä.
Niin, nyt minä painan sata kiloa ja olen mielestäni edelleen tosi älykäs. Älykkyysosamääräni on tutkitustikin korkea.
Että tuskin närästys niin kamalaa on kuin väitetään, koska itseäni ei ollut närästänyt oikeastaan koskaan. Mutta hups vaan miten kävi; mulle puhkesi 4 vuotta sitten refluksitauti ja nyt närästää koko ajan. Tuosta opin, ettei koskaan ehkä kannattaisi ajatella, ettei itseä nyt tuollaiset asiat voi ikinä koskea...
keksivät vain tekosyitä jäädäkseen pois töistä ja kivoista jutuista. Kunnes aloin kärsiä päänsäryistä.
Eihän nuo teidän painonlisäykset ole edes suuria! Minulla on tullut joulun jälkeen (3,5kk) 15kg ja itse asiassa läskiä vielä enemmän, koska peppu- ja reisilihaksia lähtenyt aika tavalla. Ennen olin treenattu ja hyväkroppainen.
Syynä lihomiseen ja liikkumattomuuteen on masennus ja tää vielä pahentaa sitä...
En tiedä miten menisin eteen päin. :( En enää kehtaa mennä edes ulos, kun olen niin plösähtänyt ja voimaton.