Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grouponilla kaksoisleuan smartlipo-rasvaimu Cityllinikalle halvalla, mietityttää...

Vierailija
05.04.2012 |

Mulla on kamala heltta ja kärsin siitä, mutta ei ole puhettakaan, että olisi varaa mennä normaalihintiaeen operaatioon. Nyt hinta olisi 399, mutta epäilyttää koko Cityklinikka ja tuollainen kirurgisten operaatioiden alennusmyynti. Kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Cityklinikasta siis edelleen kyse.

Vierailija
2/7 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja pettynyt. Enkä ole ainoa. Siellä on ihan tavallinen yleislääkäri hommissa. Vastaanottohenkilökunta on ynseää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 19.7.12 ja olen tosi tyydyväinen! Suosittelen! Lopputulos on just semmoinen kun kuvittelin!

Vierailija
4/7 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siinä tapauksessa meisti menee sinne tukka putkella. En tahdo näytää nuldogilta...

Vierailija
5/7 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lukenut kokemuksia smart liposta ja todennut, että se ei varmaan toimi.

Vierailija
6/7 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan ilmaista ja tekee susta muutenkin paremman näköisen. Kaikki vatsalihasrutistukset, punnerrukset, selkälihasliikkeet ja leuanvedot tangolla vaatii kaulan ja niskan lihasten jännitystä liikkeen avuksi. Timmimpi kaulan alue kannattaa paremmin ihoa ja heltta kiinteytyy pois. Parempi ryhti ja kokonaisrasva% pudotus aerobisella liikunnalla (siis jos rasvaa on yli naisten normaalin 18-22%) auttaa kanssa bulldoggileuan hävityksessä. Onnee!

Vierailija
7/7 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan hyvä kokemus cityklinikalta ja kaksoisleuka pois. Hinta ei kyllä ollut noin vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä