Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palvelualojen 150€ kertaerästä kysymys! Myyjiä paikalla?

Vierailija
05.04.2012 |

Kun muistaakseni meille sanottiin että tuo kertaerä lasketaan tehtyjen tuntien perusteella, ts. kokoaikaiset saa sen 150€ ja muut sitten vähemmän suhteessa.

Mulla on 30h/vko soppari ja olen nyt kuitenkin saanut sen 150€ kokonaisuudessaan. Menikö oikein?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans samanlainen soppari kun sulla ja olikohan jotain 140 ja risat tullu.

Vierailija
2/4 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans samanlainen soppari kun sulla ja olikohan jotain 140 ja risat tullu.

Täytyy sanoa esimiehelle heti pyhien jälkeen. Ajattelin ensin jos vaikka liitto olisikin ilmoittanut että ei onnistu, kaikille se 150€ tai jotain. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi pitänyt saada 150/37,5 x 30.

Laskinta ei ole lähellä, mutta laske itse jos haluat.

Ellet sitten ole tehnyt säännöllisesti sopparia enempää tunteja, jolloin kertaerä on tullut tehtyjen mukaan?

Mutta ei kai sitä vielä ole maksuun tullut? Minulla ei ainakaan ollut edellisessä palkassa? Eikö maksatus pitänyt olla toukokuussa?

Vierailija
4/4 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi pitänyt saada 150/37,5 x 30.

Laskinta ei ole lähellä, mutta laske itse jos haluat.

Ellet sitten ole tehnyt säännöllisesti sopparia enempää tunteja, jolloin kertaerä on tullut tehtyjen mukaan?

Mutta ei kai sitä vielä ole maksuun tullut? Minulla ei ainakaan ollut edellisessä palkassa? Eikö maksatus pitänyt olla toukokuussa?

En nyt muista edes sitä miltä ajanjaksolta nuo tunnit laskettiin, joulunahan oli vaikka kuinka paljon lisätunteja mutta ei kaiketi noin paljoa. No, kysyn esimieheltä heti pyhien jälkeen.

En tiedä koska oikeasti piti tulla maksuun, meille ainakin tuli nyt maaliskuun palkanmaksun yhteydessä. Tilipäivä tänään siis.

Eikös se normaali palkankorotus tule vasta toukokuun tilin yhteydessä jos en ihan väärin muista?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän