Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi yliopsto on vaativampi ammattikoulun käyneelle kuin lukion käyneelle?

Vierailija
05.04.2012 |

:O

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kokemukseni on erilainen. On pari tiettyä opettajaa, jotka jaksavat asiasta vihjata. En minäkään tiedä kaikista opiskelukavereistani, kuka on käynyt lukion ja kuka, mutta tiedän kyllä milloin opettajan kommentit ylittävät sopivan rajan.

Kyllähän mä aina olen tiennyt, että ne ulkoguldaiset tavat on niin tärkeitä amisseille, ja syytökset osuu tosi tarkkaan sinne, mihin pitää.

Jepjep!

Ai niin, mut eihän tällä oo mitään väliä, kun sä et oo yliopistoo nähnyt kun ulkopuolelta!

mutta kirjoitan ainakin paremmin kuin sinä.

En ala todistella sinulle mitään, tiedän itse mitä opiskelijakortissani lukee. Sinusta on taitaa todella olla käsittämättömän vaikeaa uskoa, että joku lukiota käymätön voisi päästä yliopistoon. Ehkä pääsisit itsekin, jos käyttäisit aikasi paremmin?

P.S. En ole mikään amissi, mihin ikinä sillä viittaatkaan.

Vierailija
22/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(paitsi jos pelkkä olemassaoloni on sinusta haukkumista) ja tietääkseni tämä on ensimmäinen kerta kun kirjoitan asiasta tällä palstalla. Minun näkökulmstasi sinun kirjoituksesi näyttäytyy todella omituisessa valossa, koska en todellakaan tiedä mistä puhut. Akateemisen koulutuksen omaavana ihmisenä varmaan ymmärrät, ettei ole kovin korrektia hyökätä tuntematonta ihmistä vastaan perversio-teorioillaan, kun ei edes pysty kohdistamaan niitä oikealle ihmiselle. myöskin tajuat varmaan, ettei minun kokemukseni parista opettajasta uhkaa sinua mitenkään. Ellet sitten satu olemaan jompi kumpi heistä, mitä epäilen syvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän