lähtisitkö ystävän kanssa baariin? rv 25
en ole käynyt raskaana ollessa ja jotenkin vieroksunut baareilua mahan kanssa. nyt ystävä houkuttelee. katsotaanko odottavia baarissa "kieroon" ja mitä sielä kehtaa juoda?
Kommentit (11)
aina tulee joku siihen haukkumaan,varsinkin keski-ikäiset naiset tekevät tätä mielellään.
Kerran olin ja toiste en mene.
Haluatko välttämättä harjoittaa kunnolla sellaista white trash -imagoa, vai miksi edes harkitset menemistä?
Ei todellakaan alkoholia raskauden aikana!
Haluatko välttämättä harjoittaa kunnolla sellaista white trash -imagoa, vai miksi edes harkitset menemistä?
Ei todellakaan alkoholia raskauden aikana!
baariinhan ei voi mennä ja juoda alkoholitonta.
baariinhan ei voi mennä ja juoda alkoholitonta.
Mutta näyttää se raskaana olevan naisen tekemänä silti aika kaamealta.
Onko baareilu oikeasti teille niin tärkeää, että pitää raskaanakin päästä? En voi kyllä käsittää.
raskauden aikana..menin pubiin katsomaan biljardia sinä iltana kun oli laskettu aika..
Ei se liikuntakyvyttömäksi se raskaus aina tee..
Ja ei minua kyllä kieroon katsottu :D pikemminkin mielenkiinnolla...mutta en menis enää ens kerralla
Olin niin nuori..en niinkään kadu mutta kadun kai kuitenkin.
Alkoholia en juonut tietenkään
alkoholittomia vaihtoehtoja löytyy paljon. Varaudu vaan siihen, et kyllä ihmiset katsoo... miettivät et mitä sä siellä teet kun yleensä oletetaan et baarissa ryypätään.
mahan ja vähän pienemmänkin kanssa olen käynyt baarissa muutaman keikan katsomassa. En ole joutanut muita vilkuilemaan, joten en tiedä, mitä tuumivat. Rauhassa olen saanut olla, mitä nyt kaupattiin drinksuja kun oli liki 40 täynnä. Tarjoilija pahoitteli, vaikka itseä lähinnä nauratti tuo. Sanoi katsoneensa niin keskittyneesti kasvoihin, kuten häntä on ohjeistettukin. Vähänhän tuolla saa varoa, etteivät hoipertelijat töni mahaan.
Olin kans 'useasti' raskausaikan, ehkä joku 4-5 kertaa.
Olin myös synnytystä edeltävänä iltana/yönä.
Itse sain ainakin vain mukavaa huomiota ja kyselyjä :)
se baareilu niin tärkeää olekaan että sinne olisi ihan pakko päästä raskaanakin, mutta on se nyt vähän kuivaa jäädä kotiin yksin istumaan joka perjantai ja lauantai kun kaverit lähtee baariin. Ei siellä tartte koko iltaa olla jossei huvita ja mä ainakin juon Colaa tai Spriteä pääasiassa, joskus jotain muutakin. Alkoholittomista drinkeistä en niin välitä. Jos joku katsoo kieroon niin katsokoon, niin katsokoon pois. Ei se mun ongelma ole jos joku baarissa oleva on niin ahdasmielinen ettei suvaitse mua ja mahaani siellä, menköön muualle, ei se kai kenenkään muun juomista haittaa? Yleensä lähden kotiin aikaisemmin kun väsymys alkaa painaa ja ei sitä loppuillan menoa aina oikeen viitti selvänä katsella. Nyt rv 26+4 ja vielä ajattelin baareihin mennä... Meen varmaan niin kauan kun vaan pääsen, muut saa sanoa mitä tahansa.
Itse olin just viikko sitten rv 33 kattomassa keikkaa, ja vielä räppikeikkaa, ja vielä nuorison suosimassa baarissa. Ihan join vettä ja ginger alea. Kaksi positiivista kommenttia sain ja monta hymyä, pari tyyppiä katsoi kieroon, mutta luulisinpa, että nuorisolla on vähemmän ennakkoluuloja kuin jollain keski-ikäisillä tantoilla.
Hauskaa oli, vaikken paljon jaksanut muuta kun istua ja kattella keikkaa.
Mikä ero sillä on, istunko kotona juomassa limpparia kaverin kanssa vai baarissa juomassa limpparia kaverin kanssa?
ihan jossain pubissa kun piknikpäivän jälkeen kaverit jatko sinne ja menin sit seurana vielä cokikselle. Mulle jäi sellanen fiilis etten enää ikinä mee, kyllä tosiaan katottiin kieroon (tai ainakin tuntu siltä).