Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en veisi lastani koskaan USA:han asumaan.

Vierailija
05.04.2012 |

Vain kuolleen ruumini kautta.

Niin korruptoitunut ja väkivaltainen maa. Koulutustaso huono, jos ei ole varakas, samoten terveydenhuolto.

Huumet, raiskaukset, murhat jne.

Ei kiitos. Ja kokemusta on, olen siellä asunut joskus 23 v.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä välitä lähimmäisistään ja on valmis opettamaan lapselleen samat arvot on hyvä lähteä jenkkilään. se että kaikilla on ase on saanut aikaan että maassa kuolee eniten lapsia ja aikuisia 'harhalaukauksiin" koko maailmassa. iso maa löytyy myös fiksuja mutta juntteja suuri massa siellä. rikkailla ei ole minkäänlaista omatuntoa kun köyhimmät kuolevat kadulle. newer!

Missaan muussa maassa rikkaat eivat tee niin paljon hyvantekevaisyytta kuin USAssa.

Kaikilla on ase - ei ole, on paljon paikkoja joissa aseen kantaminen on lailla kielletty. Ota vahan asioista selvaa ennenkuin rupeat hopisemaan ihan paattomia.

Vierailija
2/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kaikille ja etenkin lapsille, joista tuli kansainvälisiä, avarakatseisia, erityisen hyvin käyttäytyviä ja kielitaitoisia. Kuopus on pärjännyt vuodessa saamillaan matematiikan opeilla kolme vuotta suomalaisessa koulussa.

Tällä en suinkaan halua väittää, etteikö sama onnistuisi Kyrvätperälläkin taitavampien kasvattajien opastamana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

os haluaa vain hyvää itselleen eikä välitä lähimmäisistään ja on valmis opettamaan lapselleen samat arvot on hyvä lähteä jenkkilään. se että kaikilla on ase on saanut aikaan että maassa kuolee eniten lapsia ja aikuisia 'harhalaukauksiin" koko maailmassa. iso maa löytyy myös fiksuja mutta juntteja suuri massa siellä. rikkailla ei ole minkäänlaista omatuntoa kun köyhimmät kuolevat kadulle. newer!

Jenkkilässä kasvaa itsekkäitä, stereotypioita totuuksina levittäviä ihmisiä!!

Vierailija
4/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlaista avannetta tai isonpuoleista läväriä?

Vierailija
5/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newer ewer = uudempi kaadin.

...olen tähän asti tiennyt vain että pitcher on kaadin, kiitti...!

Vierailija
6/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kuolleen ruumini kautta. Niin korruptoitunut ja väkivaltainen maa. Koulutustaso huono, jos ei ole varakas, samoten terveydenhuolto. Huumet, raiskaukset, murhat jne. Ei kiitos. Ja kokemusta on, olen siellä asunut joskus 23 v.

Vierailija
7/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kuolleen ruumini kautta.

Niin korruptoitunut ja väkivaltainen maa. Koulutustaso huono, jos ei ole varakas, samoten terveydenhuolto.

Huumet, raiskaukset, murhat jne.

Ei kiitos. Ja kokemusta on, olen siellä asunut joskus 23 v.

taas lähtisin vaikka heti.

Korruptoitunut? Hiukan todistetta hei...

Väkivaltainen? Älä laita niin suurta painoarvoa median kirkuville otsikoille.

Huumeita on siinä missä meillä alkoholia -tuhoisia molemmat.

Vaan siellä on lupa yrittää ja onnistua rikastumisen suhteen. Täällä kateellisten maassa moinen on lähestulkoon rikollista.

Jenkeissä on vapaus -rehellisten ihmisten- kantaa asetta -sitä toivon myös tänne

Vierailija
8/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa elämä on omasta mielestäni paljon, paljon ankeampaa kuin Yhdysvalloissa. Enkä siis ole todellakaan ollut mikään ökyeläjä, USA:ssa tai täällä, vaan ihan tavallinen palkansaaja.

Mutta kouluun laittaisin lapset kyllä Suomessa. Jenkkilässä hyvä koulu tulee niin paljon kalliimmaksi ja huonoon ei kyllä kannata missään tapauksessa mennä.

Vierailija
9/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä välitä lähimmäisistään ja on valmis opettamaan lapselleen samat arvot on hyvä lähteä jenkkilään. se että kaikilla on ase on saanut aikaan että maassa kuolee eniten lapsia ja aikuisia 'harhalaukauksiin" koko maailmassa. iso maa löytyy myös fiksuja mutta juntteja suuri massa siellä. rikkailla ei ole minkäänlaista omatuntoa kun köyhimmät kuolevat kadulle. newer!

Vierailija
10/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykköjä, juntteja, hulluja, neroja, taviksia jne. Jenkkilä johtaa esim. tiedetilastoja monella alalla, mutta siitä huolimatta, että se on varakkuustilastojen ykkösiä, se ei ole onnellisuustilastojen ykkösiä.

Vierailija
11/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin asunnon konservatiivien suosimalta alueelta, mielellään sellaiselta suljetulta jossa olisi vartija tarkistamassa alueelle saapuvat. Olen kyllästynyt idioottimaisiin ihmisiin, rikollisiin ja huonoon käytökseen! Yliherkkänä vähän kaikelle kaipaan suojelua ulkopuolisilta ärsykkeiltä ja viihdyn parhaiten varakkaiden ihmisten asuinalueella, en vähiten oman taustani vuoksi.

Vierailija
12/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis juurikin minua ja lapsiani varten!

Sossumeiningillä pyyhin perseeni!

Vierailija
13/13 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä elämä on aika rentoa ja nautiskelu on ok.

Töissä tietty pitää olla tai muuten varakas, että menee hyvin.

Kyllä täällä meilläkin aika karseita otsikoita näyttää olevan.

Mä voisin kyllä viedä, muttei ole pakottavaa tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi