Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatko lastesi kasvavan nopeasti omilleen vai että olisi enemmän yhteistä aikaa saman katon alla?

Vierailija
16.02.2012 |

Lastesi iät? Ym?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja odotan, että kasvaa ja muuttaa omilleen ja saamme lasten isän eli mieheni kanssa omaa rauhaa. Olen kotiäiti ollut aina, joten saan kyllä olla heidän kanssaa niin paljon kuin haluan. Ja kivaahan tämä onkin, ei siinä mitään. Itse olen halunnut ja haluan näin. Mutta koko ajan joku haluaa, tarvitsee, kysyy, kommentoi jotain. Aina saa olla jotain viemässä tai hakemassa harrastuksista, tekemässä ruokaa tai katsomassa piirrustuksia, läksyjä, peliä tai muuta. Joten kun aikuistuvat, niin olen varmasti oman osani tehnyt, ja rauhani ansainnut :)

Vierailija
2/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en odota heidän poislähtöään, päinvastoin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-kymppisinä kuin 25-vuotiaina. Omista kodeistaan käsin voisivat sitten olla lähellä lapsuuskotia vaikka vielä kuusikymppisinä.

Lapset 5-20v ja yksi on jo muuttanut pois kotoa 16-vuotiaana opiskelun takia.

Vierailija
4/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset itsenäistyvät normaaliin tahtiin. Tämä enemmän lasten itsensä kannalta. Toivon, että yhteys pysyy aina tiiviinä, mutta yli 20-vuotiaiden olisi hyvä elää jo omaa elämää mieluiten omassa asunnossa.

Tuohon vielä aikaa, koska nyt ovat 3 ja 5.

Vierailija
5/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin heidän asuvan pitkään kotona (esim vielä 22v). Toivoisin että aina saisimme viettää luonnikkaasti myös sitä vapaa-aikaa yhdessäkin perheenä etteivät harrastukset ja muut menot liikaa veisi aikaa yhdessäololta.

Nykyään vietämme paljon vapaa-aikaamme yhdessä. Tovion että näin säilyisi jatkossakin.

Vierailija
6/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta se aika ei pelota, mutta kun tässä kiireisessä ajassa tuntee riittämättömyyttä vanhempana ja hirveet paineet puskee päälle, että onko antanut kaikkensa ja toivottavasti kaduttavaa jää vähän.

Vierailija
7/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kyllä edes ajatellut koko asiaa. Se kai on ajankohtainen 20 vuoden päästä, joten annan asian edelleen olla...

Vierailija
8/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että odotan jo aikaa, kun saan olla aivan rauhassa.

Vierailija
9/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa itsenäistä elämää.

Lapseni on nyt 13 ja ollaan aina eletty kaksistaan. On asioita, joita haluaisin tehdä, mutta en halua vaikeuttaa niillä lapseni elämää tai asioita, jotka ovat minulle liian vaikeaa siksi, että minulla on vielä noinkin pieni lapsi. Haluaisin mm. tehdä enemmän töitä ja käydä enemmän reissuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi