Tämä nainen kertoo, että muut naiset vihaavat häntä ulkonäkönsä vuoksi.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsi…
Miksi minusta tuntuu, että naiset eivät ehkä pidä hänestä ähnen luonteensa vuoksi?
Kommentit (36)
kyllä hän minusta on aika tavallisen näköinen tosiaan.
Mutta kumma juttu nuo kukat, samppanjat ym. mitä hänelle koko ajan ilmeisesti on tyrkytetty. Mulla ei ole mikään mahtava itsetunto ulkonäön suhteen, mutta ihan oikeasti olen kyllä omasta mielestäni sievempi kuin hän - mutta ei mulle kukaan vieras tule mitään tuollaista tarjoamaan. Samoin kavereistani niille todellisille kaunottarille ei tietääkseni myöskään tapahdu tuollaista.
Ehkä silmäni siis pettävät tai olen kuitenkin liian itsevarma tai sitten on joku ihan muu keino kuin pelkkä ulkonäkö jolla tuollaisia palveluksia saa??
on käsittääkseni jonkunlainen julkkis, voiskohan sillä olla tekemistä asian kanssa? ;)
varmasti on monikin kulahtanut äippä kateissaan :D
... Mutta esim. yliopistolla näkee päivittäin kauniimpia naisia ja ei ne mitään erittyiskohtelua saa. Ehkä hänessä on jotakin, joka kuvissa ei välity.
ainakaan näin 24 vuotiaan näkökulmasta..
luulenpa että miehet jotka hänelle jotain tarjoaa, ovat rumia ja läskejä..mutta rikkaita.
Aviomiehensäkin on ihan järkkky.
kyllä että poikkeuksellisen kauniilla naisilla voi olla vaikeaa. Mutta luultavasti tuo nainen on luonteeltaan jotenkin tosi helposti lähestyttävä ja hurmaava (miesten mielestä) koska ei tuo ulkonäkö taatusti ketään kadehdituta.
Minä en ainakaan ole kateellinen jollekin joka on täysin epävarma oman ulkonäkönsä suhteen kuten nämä hänen muut kirjoituksensa todistavat...
http://www.dailymail.co.uk/home/search.html?s=&authornamef=Samantha+Bri…
ulkonäköni suhteen, mutta en vaihtaisi tuon kohdehenkilön kanssa.
Luulen, että tässä on taustalla joku luonteenpiirre tai psykologinen syy, hyvässä tai pahassa, mene tiedä.
on juuri sellainen, että väittää muiden naisten kadehtivan ulkonäköään, vaikka todellinen syy epäsuosioon on veemäinen luonne. Sitä vaan on vaikea itse havaita.
Tunnen paljon todellisia kaunottaria, tätä naista kauniimpia, joilla on paljon naispuolisia ystäviä. He kun sattuvat olemaan mukavia ihmisiä.
Ei ole rumakaan, mutta eipä kauniskaan. En muistaisi nähneeni häntä, jos hän olisi istunut bussissa vieressäni.
Googlasin kuvahaulla, hakusanoilla Samantha Brick, eikä näkyviin tullut ainuttakaan kuvaa poikkeuksellisen kauniista brittinaisesta. Googlasin heti perään ekana tulleen vertailukelpoisen kohteen, Keira Knightleyn, ja tulos parani huomattavasti. Hakukriteerinä siis poikkeuksellisen kaunis brittinainen.
on kirjoittanut pakkomielteestään painontarkkailuun, minkä vuoksi ei ole uskaltautunut hankkiutua raskaaksi.
Samaten kommenttiryöppy hänen mielestään todisti koko kirjoituksen todeksi. Mitä jos ihmiset eivät vain tykkää tulla leimatuksi? Itse en tunnista tuollaista käytöstä itsessäni en muissakaan kanssaeläjissä kauniimpia osapuolia kohtaan. Ainahan joku on kauniimpi ja joku vähemmän kaunis, ei sille mitään voi. Luonne auttaa jo pitkälle.
myös itseäni vanhemmat naiset kauniina. Minusta tuo nainen on hyvin säilynyt ja ihan kaunis. Sulla on ankea tulevaisuus edessä, kun kuitenkin koko ajan vanhenet ja mittaat ulkonäköäsi vain iän mukaan. Minusta nuoruus ja kauneus eivät ole synonyymejä keskenään. Vähän aiheen vierestä, sorry.
ainakaan näin 24 vuotiaan näkökulmasta.. luulenpa että miehet jotka hänelle jotain tarjoaa, ovat rumia ja läskejä..mutta rikkaita. Aviomiehensäkin on ihan järkkky.
että miten ihminen voi nähdä itsensä ihan eri tavalla kuin mitä todellisuus on. Että onhan tuo nainen varmasti livenä viehättävä, mutta ei taatusti silloinkaan mikään poikkeuksellinen kaunotar, jota ulkonäön takia mitenkään syrjittäisi. Joltain kiira korvelta tuollainen vuodatus olisi uskottavaakin.
No itseasiassa se ei ole kaunis
ainakaan näin 24 vuotiaan näkökulmasta..
luulenpa että miehet jotka hänelle jotain tarjoaa, ovat rumia ja läskejä..mutta rikkaita.
Aviomiehensäkin on ihan järkkky.
Aattelin, että hänen miessuosionsa salaisuus on sama kuin minunkin: helposti lähestyttävän oloinen naapurintyttö. Mulla on aina riittänyt vientiä, vaikka en ole erityisen kaunis - enkä rumakaan. Kroppani on tosin paremmassa kunnossa kuin tuolla naisella, vaikka juon viiniä ja samppanjaa ja syön suklaatakin, enkä edes treenaa päivittäin. Aika järkky pömppis nimittäin tuohon kertomaansa tiukkaan elämäntapakuriin nähden...
Mainittiinko ikää missään? Jos yli viisikymppinen, niin hyvin säilynyt, muuten ei sitäkään.
kyllä hän minusta on aika tavallisen näköinen tosiaan.
Mutta kumma juttu nuo kukat, samppanjat ym. mitä hänelle koko ajan ilmeisesti on tyrkytetty. Mulla ei ole mikään mahtava itsetunto ulkonäön suhteen, mutta ihan oikeasti olen kyllä omasta mielestäni sievempi kuin hän - mutta ei mulle kukaan vieras tule mitään tuollaista tarjoamaan. Samoin kavereistani niille todellisille kaunottarille ei tietääkseni myöskään tapahdu tuollaista.
Ehkä silmäni siis pettävät tai olen kuitenkin liian itsevarma tai sitten on joku ihan muu keino kuin pelkkä ulkonäkö jolla tuollaisia palveluksia saa??