Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko on pääsiäiseksi siivottu?

Vierailija
05.04.2012 |

Minä siivosin, puuttuu vielä lakanat sängyistä. En nyt varsinaisesti pääsiäistä varten siivonnut vaan siksi kun oli niin sotkuista ja seuraava vapaapäivä vasta ens viikolla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siivosin lähinnä tavallisen viikkosiivouksen mutta vielä olis olohuoneen pölyt ja keittiön pöydät ja tiskit tekemättä. Jos jostain löytyy ylimääräistä virtaa niin voishan saunan ja pesuhuoneen vielä äkkiä pesaista.

Mutta näinkin olen tyytyväinen kun noin 150 neliöä on kuitenkin jo siivottu valmiiksi...

Vierailija
2/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi ja pölyjen pyyhintä sekä vessojen pesu. Ylimääräisenä keittiön ikkunan pesu ja verhojen vaihto, mutta ei sitäkään pääsiäisen takia vaan uusien keväisten verhojen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken on. Kaaos. Ärsyttää. Ei tuu mitää. Olis ollu kiva istuskella siistissä olkkarissa, mut veto jo loppu. Ihan on lapsiperheen olkkarin näköinen, imuroitu tosin on ja toinen vessa pesty. Toisen jos sais pestyä ja lakanat viikattua nojatuolista, niin taidan olla sitten tyytyväinen näytti miltä näytti.

Pääsiäinen tulee ja menee joka tapauksessa, oli siistiä tahi ei.

Hyviä juhlapyhiä muillekin siivoajille tai miksei myös ei-siivoaville!

Vierailija
4/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siihen asti pärjätään robotti-imurilla, joka just meni takas pesäänsä. Latautuu ja laitan uudelle kierrokselle.

Vierailija
5/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei huomaa enää, että on siivottu.

Vierailija
6/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään eka vapaapäivä ja nyt ei vaan jaksa. Pyykkiä pesty kolme koneellista ja edelliset viikattu kaappiin.

Imuroida pitäisi, vessat/kylppäri pitäisi pestä, keittiö pitäisi raivata ja pinnat pyyhitä, pöyt pitäisi pyyhkiä.

Ei jaksa, ei huvita... Maanantaina tulee vieraita, joten viimeistään silloin pitää jaksaa siivota. Toisalta jos nyt siivoon, niin huomenna taas saman näköistä. Turhauttavaa...

Vierailija
7/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ne täiden takia ole tällä viikolla kerennyt. Ja huomenaamulla mennään American Car Show.hun koko perhe.

Vierailija
8/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojat tällä hetkellä kotona ja itse lopettelen pikkuhiljaa töitä. Ihana mennä puhtaaseen kotiin viettämään vapaita. Haen vaan ison kimpun kukkia!

Vierailija
9/9 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei huomaa enää, että on siivottu.

Meillä ei oikeastaan koskaan tehdä ns. viikkosiivousta, vaan periaatteella että sitten kun alkaa jotakuta häiritsemään saastaisuus, niin se sitten siivoaa sen minkä siivoaa. Pölynimuria kyllä käytetään viikottain, mutta ei mitenkään huolellisesti. Kevätsiivoukselle siis on aihetta...

Koko viikon olen koittanut siivota tyyliin maanantaina olkkarin matot ulos, lattian pesu, sohvien kosteapyyhintä,toisena päivänä muu alakerta ja uunin perusteellinen puunaaminen, sitten kylppäri jne. Oli jo aikakin! Mutta nyt ärsyttää se, että paikat ei pysy siisteinä, _vaikka niiiiin ahkerasti raadoin_. *rolling eyes*

Mua ei ole tehty kotiäidiksi. Yleensä meillä käy siivooja, muttei uusittu viimeisimmän sopimusta kun työn jälki oli aika huonoa. Ja uutta ei olla jaksettu etsiä.

Olen sitäpaitsi unohtanut viedä pöytäliinan ja paikanaluset pesulaan. Mielessä kaikuu äitini sanat (luuli, etten kuule): "kyllähän minullakin oli kaksi lasta ja silti aina pöytäliinat silitettynä ja puhtaana". Grrrh.

Onhan mulla mieskin, mutta se on juuri aloittanut uudessa työssä eikä tällä viikolla oikein paukut riitä muuhun, kun on aivan uusi ala ja paljon opeteltavaa.