Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen antaisit iän puolesta mennä sänkyyn?

Vierailija
05.04.2012 |

Esim, jos tyttösi/poikasi alkaa seurustelemaan, miten nopeasti, jos se on sinusta kiinni ja vastapuoli ns. kunnollinen, suostuisit siihen, että harrastavat seksiä olettaen, että vastapuoli samanikäinen?

Ja kuinka pitkän seurustelun jälkeen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyinkin jos asia olisi sinusta kiinni!!!

Ja siihen asti siis asiaa voi tuoda esiin omana mielipiteinään ja esim. vaikuttamalla, etteivät ole teillä yhdessä yökylässä tms. mikäli se sinusta riippuu.

Vierailija
2/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lapset saisivat olla yli 16 vuotiaita, ja seurustelua takana mielellään jo jonkun kuukauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siihenhän minä en voi vaikuttaa kuin mielipiteilläni, tarjoamalla hyvää kirjallisuutta aiheesta, vaikuttamalla, ette tule tilaisuuksia minun tarjoamana olla kahden varsinkaan yötä tms. Mutta itse toki valintansa tekevät ja toivottavasti muistavat ehkäisyn.

Olen kyllä sanonut, että jos päätyvät sänkyyn ennen papin aamenta, toivoisin, että uskaltaisivat tulla pyytämään apua ehkäisyyn. OLen kyllä jättänyt lasten luettavaksi esitteitä ja puhelinnumeroita, josta asia saadaan kuntoon jos eivät uskalla kertoa, koska tietävät mielipiteemme.

Toistaiseksi en ole antanut kortsuja, koska en halua madaltaa kynnystä kokeiluille. TOivon ja uskon että ovat niin vastuullisia, että tarpeen tullen saavat niitä muualta jos eivät uskalla vanhemmilta pyytää.

Vierailija
4/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta avioliitto johtaa sukupuoliyhdyntään!

Vierailija
5/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten siis vasta 18-vuotiaana.

Vierailija
6/8 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kuukauden seurustelun jälkeen.

Sitä nuoremmilla ei ole mitään asiaa yökyläilyyn (vaikka toki sekstata voi muutenkin).

Vierailija
7/8 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tosin eivät ole lupia kyselleet mutta eka kerta on ollut 17-18-vuotiaana.

Vierailija
8/8 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"antaisit" / "suostuisit" ?

Ihan kuin ne sulta mitään lupia kyselisivät tai tarvitsisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi