Miksei Vauvan kannessa ole koskaa poikaa?
Aina pinkkiin puettu tyttövauva tai sitten stailattu äiti. Pojat ja miehet on siivottu koko lisääntymisasiasta pois. Miksi?
Kommentit (10)
Nyt kun sanoit, niin kyllähän nuo kansikuvavauvat on aina tyttöjä. :o
pinkkien hörhelöiden kanssa. ;)
Ja tuossa kuvassa lapsi on TODELLA suloinen!
kaikki vauvat näyttää kuitenkin vaan vauvoilta. Ei tytöiltätai pojilta.
Nyt kun mietin niin juuri noin se menee. Aina vaan tyttöjä tai äitejä, vaikka eikös puolet niistä vauvoista ole kuitenkin poikia. Plaah!
Minä ostaisin lehden jos siinä olisi joku komea iskä poikansa kanssa, vaikkei minulle lapsia olekaan :D
Äidit laittaa tyttäriensä harteille haaveet huippumallin urasta. Harvempi äiti pojastaan mallia tahtoo.
nyt kun asiasta mainitsit, niin eipä kovin usein ole poikaa näkynyt kannessa..! Viime vuonna taisi olla kerran (= muistan itse nähneeni tasan yhden kannen, jossa oli poikavauva)..?
Miten nuo vauvat muuten valitaan tuohon lehden kanteen? Jos "hakijoina" on enemmän tyttövauvojen äitejä, niin tyttövoittoisuus selittyisi sillä. Isejä ja poikia saisi kyllä näkyä enemmän, kuten joku jo sanoikin.
Kun nyt kerran aiheeseen pääsin, niin kaksosia (tai kolmosiakin) olisi piristävää nähdä, samoin sisaruksia tai isovanhempia lastenlastensa kanssa. Ihan vain vaihtelun vuoksi.
Terveisin kahden tytön äiti
Vauvat on sukupuolettomia. vain pedofiili miettii kumpaa sukupuolta.
Vauvat on sukupuolettomia. vain pedofiili miettii kumpaa sukupuolta.
Piristävää toki olisi että odottavan äidin seurassa poseeraisi joskus isäkin.