Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käytät ylijääneet lounassetelit?

Vierailija
05.04.2012 |

Mulla jää joka viikko 2 louansseteliä yli, koska maanantaisin syön eväitä ja yhtenä päivävä viikossa pidän etäpäivän.

Kerään niitä ison nipun ja maksan ruokakaupassa sitten jonkun juhlapyhän ruuat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ruokakauppa hyväksyy lounassetelit maksuvälineenä?

Vierailija
2/10 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muualla yhdessä syömässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ruokakauppa hyväksyy lounassetelit maksuvälineenä?

ap.

Vierailija
4/10 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa käydään usein syömässä ja silloin niitä menee nippu. Silti niitä kertyy mullekin.

Vierailija
5/10 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn / käydään esim. viikonloppuna jossain syömässä tai kahvilla, silloin käytän niitä.

Näppärää :)

Vierailija
6/10 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokorttimalliseksi, eli sitten et voi antaa niitä seteleitä, paitsi antamalla koko kortin.

Hyvä puoli tässä on se että voi maksaa tasaraha, vaikka lounas olisi halvempi kuin päivän lounasetu.

Vierailija
7/10 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne on tarkoitettu työpaikkaruokailuun. Tämä on verottajan ohje ja verottajahan tukee nimenomaan työpaikkaruokailua, kun lounareitten verotusarvo on 75% käyvästä arvosta. Muu käyttötapa on harmaata taloutta.

Vierailija
8/10 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syödä ulkona niin usein, että tulisi käytettyä ja ruokakaupassa eivät kelpaa. Jos ne olisivat ilmaisia, tietysti ottaisin kaikki, mutta meillä jää itse maksettavaksi 75% setelin hinnasta. Jos lounasseteli olisi siis tasan 8 euron hintainen maksan siitä itse 6 euroa.

Vierailija
9/10 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes siis muovipussia ei sillä saa ostaa. eikä tietenkään alkoholia. joissain kaupoissa sääntönä lounarilla maksamiselle on ostoksina max. 1 leipätuote, 1 juoma ja yks ateria, minkälainen vaan tyyliin eines ja 1 hedelmä.

lounareita saa käyttää kaupassa max 2 kpl kerralla.

-kassa-

Vierailija
10/10 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ainakin oman tuloveron verran siitä joutuu yleensä maksamaan eli vaikka 0,25*6 € = 1,5 €

Ei syödä ulkona niin usein, että tulisi käytettyä ja ruokakaupassa eivät kelpaa. Jos ne olisivat ilmaisia, tietysti ottaisin kaikki, mutta meillä jää itse maksettavaksi 75% setelin hinnasta. Jos lounasseteli olisi siis tasan 8 euron hintainen maksan siitä itse 6 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän