Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä kun

Vierailija
27.03.2012 |

omainen sairaalahoidossa ja kertoo päivittäin kuinka inhottavaa siellä on kuulema todella inhottavien veemäisten hoitajien takia.

Omainen joutuu omien sanojensa mukaan olemaan jatkuvasti kovissa tuskissa eikä hoitajat halua ottautua.

Iso sisäelin leikkaus tehty ja omainen on väsynyt,masentunut kaikeen.Pelkää joutuvansa loppuelämänsä kitua kovissa kivuissa.

Siihen sairaalaan ei aio koskaan palata kuolee mielummin.

Potilas on todella vaikea asiakas,mutta silti hoitajilla pitäisi olla sen verran ammattitaitoa etteivät lähde kinastelemaan ja tiuskimaan joka asiasta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuollasta jaksa. Hoida itse se ja katso kuinka pitkään pinna kestää.

Vierailija
2/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hoitajana ainakaan jaksa enää yhtään ilkeilevää potilasta ellei kyseessä ole dementti ihminen. Minun ei tarvii sietää vittuilua ja vinoilua aikuisilta ihmiseltä.

Pyydä siis omaistasi käyttäytymään!

Nimimerkillä Hoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekkö just sieltä missä omaiseni on!

Itse olen myös hoitaja mutta en ikinä kostaisi potilaille/asiakkaille omaa typeryyttäni.Mielestäni tuommoiset hoitajat eivät ansaitse olla ihmisläheisessä työssä.

Itselläni on ammattitaitoa hoitaa myös vaikeita asiakkaita.ap

Vierailija
4/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyttä potilasasiamieheen,koska omaiseni ei ole ensimmäinen joka sanoo sillä osastolla olevan tosi inhottavia hoitajia.ap

Vierailija
5/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös hoitaja mutta en ikinä kostaisi potilaille/asiakkaille omaa typeryyttäni.Mielestäni tuommoiset hoitajat eivät ansaitse olla ihmisläheisessä työssä.

Vierailija
6/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyttä potilasasiamieheen,koska omaiseni ei ole ensimmäinen joka sanoo sillä osastolla olevan tosi inhottavia hoitajia.ap

Vierailija
7/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä saan palkkani ihmisten auttamisesta, en siitä että minulle voi ilkeillä tai minua voidaan kyykyttää.

Hoidan ihmisiä kunnioittavasti, mutta samaa kunnoitusta odotan TÄYSJÄRKISELTÄ aikuiselta potilaaltakin.

Mikset itse hoida omaistasi, joka tuntuu olevan todella häirikkö. Se, että on kipeä ei anna oikeutta olla ilkeä muille.

Vierailija
8/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoida itsesi se kusipää omainen. Vittu hoitajat oo mitään kynnysmattoja."

Ei ole tuommosella asenteella kaikki kunnossa itsellään..

Taidat yrittää ärsyttää etkä edes ole hoitoalalla,koska tuommonen kielenkäyttö ei sovi tälle alalle.ap

Vierailija
9/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri tehty iso leikkaus,josta ei ole alkanut toipumaan niin kuin odotettiin.

Crp:kin ollut useamman sadan,mielestäni ei ole kotikuntoinen.Yksinkö hänen pitäisi pärjätä kotona kun itse olen hoitamassa vanhuksia vuorotyössä??

Vierailija
10/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri tehty iso leikkaus,josta ei ole alkanut toipumaan niin kuin odotettiin.

Crp:kin ollut useamman sadan,mielestäni ei ole kotikuntoinen.Yksinkö hänen pitäisi pärjätä kotona kun itse olen hoitamassa vanhuksia vuorotyössä??

Vierailija
11/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä alkeellisilla taidoilla pärjää jo pitkälle.

Vierailija
12/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole.

Esim.hänelle on sattunut pari kertaa niin että toinen hoitaja tuo ruuan ja seuraava tempasee sen pois.Tieto ei siellä kulje saako syödä vai ei.Ins.diab. ja ketään ei kiinnosta huolehtia sokereista kun vasta sitten kun ollaan jo 1-2 arvoilla,sitten tuodan glukoosipussi tippumaan.Mielestäni ei kerro hyvää siitä osaston toiminnasta.Tämä oli vain yksi esimerkki.ap

Vierailija
13/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo-o ja omaisella se vaan sädekehä loistaa pään yllä?

Jos kaikki hoitajat on vittumaisia, olisiko aika katsoa peiliin. Sitä saa mitä tilaa.

Minä en hoitajan ainakaan yhtään katsele mitään huonoa käytöstä potilaalta, ellei sitte ole mielenterveysongelmia tai dementoiva sairaus taustalla.

Mulle jos potilas on hävytön, niin sitten saa odottaa vuoroaan ihan rauhassa kunnes mieli muuttuu. Meillä sama linja muillakin.

Toki lääkettä pitää antaa. Mun sen annostelusta ei päätä potilas.

Mutta omaiselle tiedoksi:

-siellä osastolla on muitakin kun hän

-sitä saa mitä tilaa

Vierailija
14/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole.

Esim.hänelle on sattunut pari kertaa niin että toinen hoitaja tuo ruuan ja seuraava tempasee sen pois.Tieto ei siellä kulje saako syödä vai ei.Ins.diab. ja ketään ei kiinnosta huolehtia sokereista kun vasta sitten kun ollaan jo 1-2 arvoilla,sitten tuodan glukoosipussi tippumaan.Mielestäni ei kerro hyvää siitä osaston toiminnasta.Tämä oli vain yksi esimerkki.ap

Vierailija
15/15 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmeniä vuosia ja muitakien ongelmia.Matala verensokeri tekee äreäksi ja hermostuneeksi.

Toinen hoitaja käskee makamaan sängyssö toinen käskee liikkeelle.

Kyllä minusta ei potilaassa yksin ole vikaa vaikka kuinka asiaa ajattelisi.

Hoitolinjat muuttuu sitä mukaa kuin hoitajakin.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan