Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla sairaan häveliäs äiti?

Vierailija
05.04.2012 |

Silloin kun asuin kotona (20-vuotiaaksi) en saanut olla yötä poikaystävän kotona eikä poikaystäviä saanut tuoda yöksi meille. Olin neitsyt 21-vuotiaaksi asti! Nyt olen jo 27 ja vieläkään poikaystävät ei saa yöpyä mun vanhemmilla, jos menen käymään kotiseudulla. Tai no, saisi yöpyä ERI HUONEESSA! Äiti ei halua tietää, että vietän öitä poikaystävän kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äitisi ei vain kestä ajatusta, että hänen oman kattonsa alla oma tytär hässii jonkun miehen kanssa.

Vierailija
2/6 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äidilläni saa nukkua samassa huoneessa vain ne, jotka ovat sukua toisilleen tai naimisissa. Minusta tuo on selkeä sääntö, ei siihen ole muilla mitään sanomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noita kuvaamiasi tilanteita en kutsuisi häveliäisyydeksi vaan eräänlaisen moraalikäsityksen ilmentymäksi. Nuori tyttö ei siis saa "menettää mainettaan".

Mutta mun äiti oli kyllä häveliäskin, ja sellainen että jos jotain oli jossain 60-luvun Hollywood-leffassa tapahtunut niin satavarmasti se tulisi myös minulle tapahtumaan eikä siihen tapahtumaan johtanutta asiaa saanut tehdä (esim. ajaa autoa pitkä huivi kaulassa, koska huivi olisi voinut kietoutua ratin ympäri ja jäädä jumiin). Tai vaikka Kauniissa ja Rohkeissa.

28-vuotiaana kun vierailtiin nykyisen miehen mutta silloisen poikaystävän kanssa vanhempieni luona, yövyimme hotellissa. Se oli vanhempieni puolesta meille varattu. äiti ei halunnut oman kattonsa alla epäaviollista yhteisnukkumista tapahtuvan. Ihan hienosti hoidettu tilanne sinänsä, toki hänen toiveitaan kunnioitan. Vaikka esihistoriallisia ovatkin.

Hermo on silti mennyt monenmonta kertaa.

Vierailija
4/6 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äidilläni saa nukkua samassa huoneessa vain ne, jotka ovat sukua toisilleen tai naimisissa. Minusta tuo on selkeä sääntö, ei siihen ole muilla mitään sanomista.

Vierailija
5/6 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ikinä tullut mieleenkään että vanhempien luona miehen kanssa "nukkumassa" olisi. Nuorena muutin 18-vuotiaana omaan asuntoon ja siellä sai sitten rauhassa poikaystävien kanssa touhuta mitä tykkäsi, ilman että täytyy pelätä että mutsi kuuntelee oven takana että mitähän siellä nyt tehdään ;) Olisi ollut ihan mahdotonta mulle ajatellakaan että siellä vanhempien kotona olisin sekstaillut kenenkään kanssa. Ei vanhemmat sitä olisi mitenkään kieltäneet mutta ajatus olisi vaan minusta ollut hyvin vaivaannuttava ja lisäki äitini on niin utelias että olisi taatusti kuunnellut joka ääntä jne.

Yöpymistä vanhempien luona ei myös ole tullut harrastettua omaan kotiin muuton jälkeen, ei ykin eikä miesystävien kanssa. Ihan päivävierailuilla siellä vaan käyn enkä yöksi välitä jäädä.

Vierailija
6/6 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Entä avoparit?

Vierailija - 05.04.12 09:45 (ID 14612058)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan