Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meen tänään ostamaan sali- ja jumppakortin. Mua pelottaa.

Vierailija
05.04.2012 |

En tiedä mistä johtuu, mutta mä oon ihan paniikissa. Mua pelottaa kamalasti, kun en tiedä mitä tästä seuraa ja millainen musta tulee.

Meen tänään ostamaan sali- ja jumppakortin. Heti alkuun neljäksi kuukaudeksi, että pääsen vauhtiin ja että tulee urheiltua myös kesällä. Meinaan ottaa nyt alkuun ainakin myös personal trainerin.

Mulla on ylipainoa n. 45 kg ja on alkanut tulla sellainen olo, että nyt läskit saavat lähteä.

En tiedä miksi mua pelottaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, hyvin se menee! Itsekin ostin kaksi viikkoa sitten jäsenyyden sekä jumppiin että salille, ensin pelotti mutta nyt olen jo oppinut talon tavoille. Pyydät niitä näyttämään, miten kaikki laitteet toimii (jos et vielä tiedä) ja kertomaan, mistä jumpista olis aloittelijan hyvä aloittaa. Sitten muistat vaan lähteä sinne liikkumaan, ettei tule jäätyä sohvannurkkaan (mulla on pari kertaa meinannut jo näin käydä). Ajattele, että nyt on entinen elämä takana ja tästä alkaa uusi vaihe, joka ei siis lopu kilojen karistamiseen vaan saat siitä pitkäaikaisen harrastuksen!

Vierailija
2/8 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassulta kuulostaa, että pelkäät jotain lopputulosta... Keskity ennemmin siihen, että nyt saat lihakset vahvoiksi, kropan toimimaan ja sitä kautta ulkomuotokin virtaviivaistuu ajan kanssa (ja syömisiä järkevöittämällä).

Ja nauti liikunnasta, pidä harjoitusmäärät ja intensiteetti sellaisena, että on haastavaa, mutta ei liian kovaa. Ja että jaksat käydä salilla hyvällä mielellä, ei aina pakon edessä (niitäkin päiviä tulee). Äläkä pidä tätä kuurina, vaan ota liike mukaan elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee! PT opastaa sut kyllä oman ohjelmasi pariin ja tutustut hänen kanssa laitteisiin eli ei mitään hätää :)

Onnea pudotukseen ja kunnonkohotukseen!

Vierailija
4/8 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni se aiheuttaa jojoilmiön, koska ei osaa olla laihempi. Se tuntuu kummalliselta.

Hyvä että olet ottanut PT:n itsellesi. Kuuntele ja usko häntä. Kuukauden päästä olosi on jo ihan erilainen.

Tsemppiä AP! Hyvin se menee!

Vierailija
5/8 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että jokainen salilla kävijä on joskus ollut samassa tilanteessa aloittamassa uutta harrastusta. Pari kertaa kun käyt, niin huomaat, että sulaudut massaan, siinä missä kaikki muutkin. Itsekin aloitin salilla käymisen jokunen vuosi sitten ja hetkeäkään en ole katunut! Tsemppiä!

Vierailija
6/8 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulet nauttimaan siitä omasta ajastasi.

Ja tulet kyllä sopeutumaan siihen muodonmuutokseenkin:)

Pelkääminen uusien asioiden edessä on aivan inhimillistä. Mää mielelläni lähtisin vaikka sun matkaan, mutta me asutaan taatusti niin kaukana, ettei se onnistu:)

Vierailija
7/8 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jonkin sortin jännittäminen. Mutta hienoa että olet tehnyt päätöksen. Liikuntaan jää helposti koukkuun ;) PT on tosiaan hyvä sijoitus jos et ole liikkunut aikoihin. Pääset heti hyvään alkuun ja punttiliikkeet tulee tehtyä oikein.

Vierailija
8/8 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille ihanista ja kannustavista kommenteista! Mukava kuulla, että muitakin on jännittänyt.

Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja osaan vihdoinkin alkaa pitämään itseänikin tärkeänä ja ottamaan aikaa oman itsen huolenpitoon. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi