En halua lapsia mieheni tyhmyyden takia
Tajusin juuri, miksi en halua lapsia. Tämä on siis ainakin osasyy. Mieheni on tyhmempi kuin minä, eikä ole ikinä pärjännyt koulussa. En kai kestäisi, jos saisin hänen kaltaisiaan, eli tyhmiä lapsia. :( En kai sitten rakasta miestäni.
Kommentit (6)
vain fiksut ja kauniit saa lisääntyä keskenään.
Minusta, jos ihminen on lämmin ja rakastava ihminen, niin älykkyysosamäärän merkitys vähenee huomattavasti.
Mielestäni lapsia kannattaa tehdä ihmisen kanssa, jota rakastaa ja joka olisi hyvä isä tai äiti.
tyhmyys kulkee suvussa, näköjään lukihäiriökin...
Jos se ilmenisi vaan pärjäämättömyytenä koulussa, niin se ei kylläkään kerro paljoakaan ihmisen älykkyydestä.
Jos mieheltä taas puuttuisi tunneälyä, se olisi vakavampi juttu.
Tän perusteella, sulta jopa voisi puuttua sitä tunneälyä ;)
Tajusin juuri, miksi en halua lapsia. Tämä on siis ainakin osasyy. Mieheni on tyhmempi kuin minä, eikä ole ikinä pärjännyt koulussa. En kai kestäisi, jos saisin hänen kaltaisiaan, eli tyhmiä lapsia. :( En kai sitten rakasta miestäni.
Mut eihän niiden skidien tartte olla sun miehen!
Nudge, Nudge, wink wink, Say no more!
mulla on 4 lasta tyhmän miehen kanssa ja itse olen ollut aina huono koulussa. Miehen suvussa luki ja kaikennäköisiä oppimisvaikeuksia. Nyt on molemmolla pojilla 2 ja 3 luokkalaisilla vaikeuksia oppia. Lapsia rakastan sellaisina kuin ovat mutta ei tämä elänä ole helppoa. Mies on vieläkin niin yksinkertainen, et huh huh!!