Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin rinnoista alkaa erittyä maitoa?

Vierailija
04.04.2012 |

?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin todella hyvin ja monipuolisesti. Tilasin sairaalassa kotikaljaa. Join vettä ihan koko ajan, kävin myös lypsämässä.

Maitoni oli laadukasta koko ajan, söin todella terveellisesti ja otin oliiviöljyä, rypsiöljyä ja kookosöljyä päivittäin. Luomua kaikki tietenkin.

Lopetin imetyksen kuukausi sitten, ja vieläkin rinnoista suihkuaa maito jos puristaa.. imetin 1 vuosi ja 3 kk.

Vierailija
2/5 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin todella hyvin ja monipuolisesti. Tilasin sairaalassa kotikaljaa. Join vettä ihan koko ajan, kävin myös lypsämässä.

Maitoni oli laadukasta koko ajan, söin todella terveellisesti ja otin oliiviöljyä, rypsiöljyä ja kookosöljyä päivittäin. Luomua kaikki tietenkin.

Lopetin imetyksen kuukausi sitten, ja vieläkin rinnoista suihkuaa maito jos puristaa.. imetin 1 vuosi ja 3 kk.

Lisäksi maitotippoja tuli jo ennen synnytystäkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi maitotippoja tulla kolmisen kuukautta ennen synnytystä.

Mutta toinen kysymys: koska se loppuu? Imetyksen lopettamisesta on kulunut kohta 4 vuotta ja edelleen voi maitoa erittyä etenkin, jos olen vauvojen lähellä. (On tutkittu, ettei rinnoissa ole kasvaimia)

Vierailija
4/5 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tosi aikaisin. Mulla maidontulo kesti myös pitkään imetyksen jälkeen, pari vuotta muttei sentään neljää :)

Vierailija
5/5 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin silloin kun maito on noussut!