Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olin 20-vuotiaana kateudesta vihreä sellaisille ihmisille, jotka asuvat kuten minä nyt.

Vierailija
04.04.2012 |

Kiva elää omaa unelmaansa todeksi :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämässäni jo nähnyt, että moni kakku on päältä kaunis eikä kadehtia kannata.

Vierailija
2/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saanut ekan vauvan ja asutiin talossa jossa ei ollu mitään mukavuuksia. Ei edes kylmää vettä tullu sisälle. Ja kylmä oli ku helvetti talvella.

Olin kateudesta vihree kaikille joilla oli sisävessa. Varsinkin talven kovilla pakkasilla.

Nyt on onneks kaikki mukavuudet kotona ja mökillä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä sitten asut?

Mäkin asun nyt kuten olen aina halunnut, 20v en vain tajunnut haluavani tätä :)

Vierailija
4/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös asun nyt kuten 18-20 vuotiaana haaveilin. En edes uskonut yltäväni tähän tavoitteeseen koskaan.

Eiköhän kaikki pyri toteuttamaan haaveitaan. Elämään niin, että jossain muodossa ainakin monella elämän alalla saavuttaa haaveita.

Vierailija
5/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saavuttaa unelmansa ja saa "enemmän" mitä on haaveillut...

Yleistähän nykyään on, että on isot talot, autot, kesämökii, vene... se on tää hyvinvointi Suomi sellaista!

Itse ainakin olen saanut paljon enemmän mitä ikinä edes tajusin toivoa, ja tuossa äskeittäin mietittiin naapurin kanssa, että saavutettiin kaikki mitä haluttiin pitkälti alle 30 -vuotiaina... nyt sitä voikin sitten vaan hengailla, jos terveyttä piisaa...

Vierailija
6/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vihdoinkin uskallettiin ottaa se askel ja ostaa unelmien talo!

Vierailija
7/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen onnellisuuden kytköstä asumiseen. Miten asumismuoto vaikuttaa joillekin niin paljon? Eri asia, jos asuu todella kurjasti, sen masentavuuden ymmärrän.

Omat haaveeni liittyvät harrastuksiin ja taitoihin, joita haluaisin kehittää.

Vierailija
8/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä ei olis tajunnut mitä elämässään voikaan saavuttaa. Tosin en ollut kateellinen, mutta haaveilin samasta mitä minulla nyt on.

Vierailija
9/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 20-vuotiaana kateudesta vihreä sellaisille ihmisille, jotka asuvat kuten minä nyt. Kiva elää omaa unelmaansa todeksi :)

juttu täällä.

En olisi ikinä uskonut että tässä kävi niinkuin kävi! Äärimmäisen tyytyväinen siis olen.

Vierailija
10/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asunto, auto ja kesämökki on ne suomalaisten suurimmat unelmat. Mä olen myös nuoruudessani asunut karuissa oloissa, mutta en kadehtinut muiden asumisia. Se nyt vaan oli arjen realiteetti.

Vierailija
11/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa Helsinkiin (Espoosta). No sain sitten aivan mielettömän ihanan opiskelijakämpän Helsingistä alueelta, johon rakastuin. Valitettavasti piti muuttaa aikanaan pois... (eikä rahat riitä tuon alueen normiasuntoihin)

Mutta kerrostalosta en kyllä koskaan muuhun asumismuotoon enää vaihda! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme