Nelosen doku ylilihavasta naisesta, joka sittemmin kuoli.
Aina jaksaa ihmetyttää kuka niille liikuntakyvyttömille läskeille tohtii roudata ruokaa sellaisia määriä?!?
Huh, jos olis mun läheisestä kyse ei ruokaa tippuisi, ja toivoisin ettei minuakaan ylensyötettäisi vastaavassa tilanteessa.
Kommentit (6)
ymmärrän sen, että pienelläkin rahasummalla pystyy lihomaan kun roskaruoka on edullista, mutta ne ruokamäärät, joita nuo henkilöt vetävät, maksavatkin ihan hirveästi.
Ja toisaalta, jos on varaa laittaa niin paljon rahaa ruokaan, niin jotenkin kuvittelisi että ne rahat käyttäisi mieluummin siihen, että söisi vaikka joka päivä hyvässä ravintolassa tmv.
Aina jaksaa ihmetyttää kuka niille liikuntakyvyttömille läskeille tohtii roudata ruokaa sellaisia määriä?!?
.
Niillähän on yleensä mies joka saa kicksejä tuollaisesta vähän pyöreämmästä naisesta. Joskus fetissi lähtee käsistä eikä äijälle riitä mikään paino ja laardia kaadetaan lopulta tratilla rouvan kurkusta alas, jotta painoa saataisiin lisää.
K.o. tapauksessahan äiti tunsi selvästi syyllisyyttä tilanteesta. Jos tyttärensä ei saanut ruokaa, hän alkoi viillellä itseään. Äiti koki paremmaksi ratkaisuksi sen, että miellyttää tyttöään. Koko perheen suhde ruokaan oli kieroutunut. Jos teinipojallekin pitää tehdä mahapantaleikkaus... Samoin tämän Sharonin äidille ja veljille oli tehty sama leikkaus.
Ja Sharonin lasten suhtautuminen ruokaan oli myös selvästi vinoutunut. Ainakin yksi lapsista oli vaarassa sairastua anoreksiaan, ellei ollut jo sairastunut. Sharon itsekin sairastui siihen lopussa.
Surullinen ohjelma.
Surullisinta dokumentissä on, että se on edes olemassa. Läskit kuolee nopsaan, se on itsestäänselvää. Ja mässäilemällä itsensä tappavat läskit ansaitsevatkin kuolla nopsaan, eivät kuitenkaan todellakaan ole minkään televisio-dokumentin arvoisia. Kun läskit ovat poissa silmistä, poissa mielestä ja poissa maailmasta = Hyvä!
Surullisinta dokumentissä on, että se on edes olemassa. Läskit kuolee nopsaan, se on itsestäänselvää. Ja mässäilemällä itsensä tappavat läskit ansaitsevatkin kuolla nopsaan, eivät kuitenkaan todellakaan ole minkään televisio-dokumentin arvoisia. Kun läskit ovat poissa silmistä, poissa mielestä ja poissa maailmasta = Hyvä!
Olet yhtä sairas ihminen, vain toisella lailla.
mutta noista dokumenteista on yleensä käynyt ilmi, että läheisetkin ovat jotenkin vähän sairastuneet, lihava ihminen syyllistää ja painostaa heitä tuomaan ruokaa, ovat taitavia manipuloimaan.
Mä olen aina ajatellut että sellainen joka lihottaa toista pitäisi panna vankilaan.
Niitähän on miehiä jotka tahallaan lihottavat vaimonsa niin että ei pääse millään karkuun, saavat naisen täysin valtaansa kun tämä ei pysty käymään vessassakaan itse, tai peseytymään.