Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ette kai te usko todeksi kaikkea mitä tv:stä tulee.Se köyhyys dokumentti oli

Vierailija
03.04.2012 |

todennäköisesti liioilteltu versio.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti liioilteltu versio.

leipäjonossa ja äiti oli naamioitu ylipainoiseksi.

Vierailija
2/10 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaamea kokemus. Ja ihan totisinta totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä av:lla nää asiat tiedetään;)

Vierailija
4/10 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiintymään jne.Usko jo!

Vierailija
5/10 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko täällä niin vieraannuttu arjesta, ettei tajuta leipäjonon, työttömyyden ja syrjäytymisen olevan monelle jokapäiväistä :(

Vierailija
6/10 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko täällä niin vieraannuttu arjesta, ettei tajuta leipäjonon, työttömyyden ja syrjäytymisen olevan monelle jokapäiväistä :(

kuulu minun eikä tuttavieni arkipäivään. Ei ole ikinä kuulunut.

Vierailija
7/10 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden käyttövara kuussa soskun maksaman asunnon jälkeen alle 100 e kuussa, ei kunnon vaatteita jne.

Vierailija
8/10 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

USEIN ALKOHOLISTIT PYYNÄÄ KÄMPPÄNSÄ JA PIILOTTELEE NÄIN JUOMISESTAAN.PULLOJA LÖYTYY MITÄ KUMMALLISEMMISTA PAIKOISTA.

Se on kaamea kokemus. Ja ihan totisinta totta.

Vierailija
9/10 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu minun eikä tuttavieni arkipäivään. Ei ole ikinä kuulunut.

Ei minunkaan. Mutta uskon, että tällaista oikeasti on Suomessa.

Vierailija
10/10 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten, kun jouduin äkillisesti työttömäksi ja työttömyyskorvauksesta tuli päätös vasta monen kuukauden päästä. Siellä jonossa oli meikäläisen lisäksi nuorehkoja, vitsailevia työikäisiä miehiä, jotka valittivat kassin sisällöstä (olisi pitänyt olla makkaraa ja lihaa - kassin sisältö tod.näk. vaihdettiin sitten juomiin) sekä lihavia naisia mukuloineen. Täytyy sanoa, että vaikka niin kiitollinen olin siitä kassista niin samaan aikaan tunsin häpeää että olin joutunut ruokajonoon.

Eilisessä dokumentissa näkyvät ihmiset olivat taas alan konkareita: heille ruokajonossa käyminen on sosiaalisesti hyväksyttävää ja juttu luistaa niin jakajien kuin jonottajien kesken. Ei ole ihme, ettei sieltä haluta nousta pois, koska mikä onkaan turvallisempaa kuin hyvinvointivaltion suomat tulonsiirrot.

Eläkeläisten tilanne on tietysti toinen, he ovat jo oman osansa tehneet eivätkä pysty työllä enää omaa tilannettaan parantamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän