Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pientä pintaremonttia: Iisa ei koskaan voita kun on liian ylimielinen

Vierailija
03.04.2012 |

Musta Iisan suunnitelmat on aina ihania ja lähellä omaa makuani.

Ymmärrän silti miksi asiakkaat eivät niitä valitse; Iisa katsoo vähän nokan vartta pitkin niitä asiakkaita ja kämppiä ja antaa kyllä näkyä että ei tykkää kodin sisustuksesta ja pitää asukkaista jotenkin juntteina..

Mua ärsyttää toi Tea-MAARIA koska se voittaa aina, mutta luulen että se osaa sopivasta mielistellä asiakkaista eikä anna kuvaa että pitäisi itseään parempana kuin asiakkaat. Antaa usein kuvan että pitäisi asiakkaan sisustusvalinnoista, vaikka ne oikeasti olisikin ihan kamalalia.

Mielipiteitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökemiat vaikuttaa monessa asiassa todella paljon

Vierailija
2/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan kotiini valitsisin ehdottomasti Iisan, vaikka varmaaan katselisikin nokanvartta pitkin. Iisan huikean hienoja sisutuksia olen lehdissä ihaillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökemiat vaikuttaa monessa asiassa todella paljon

Mietin että saako ne jotain ekstraa siitä että ne valitaan, vai onko kaikilla sama palkkio valittiin tai EI? Jotenkin luulisi että olisi näin, sillä ainakaan Iisa ei paljoa näe vaivaa olla ystävällinen ja hymyilevä asiakkaille. Harmi sinäänsä, hänellä on ihanan klassinen ja arvokkaan näköinen tyyli.

Vierailija
4/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ettei suunnittelijoista kukaan saa palkkaa, tekevät hyvää hyvyyttään = saadakseen ilmaista tv-mainostilaa.

Vierailija
5/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tean suunnitelmissa ja toteutuksissa mua miellyttää vain jotkut yksityiskohdat. Kokonaisuus näyttää niissä aina niin hotellimaisilta ja vieläpä hotellien aulatiloilta tms. ei siis yhtään kodikkaitla. ja noita tekotakkoja se laittaa kaikkiin suunnitelmiinsa...

Vierailija
6/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ite tykkään kaikesta hifistelystä niin niitä en ymmärrä....

Vierailija
7/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustustyyli on aina sama. Semmosta romanttista piperrystä. Ei ota huomioon onko kämppä 50-luvulta vai 2000-luvulta. Tosin hän saa mahtumaan pieneen budjettiin paljon muutoksia mutta se edellyttää että omistajat tekevät rempan itse. En pidä Iisankaan tyylistä koska toistaa aina itseään.

Vierailija
8/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään pientä pintaremonttia jotta asunto olisi helpompi myydä. Ehkä Iisakin tekisi persoonallisempia ehdotuksia jos asukas jäisi asuntoon asumaan. Nyt hän ehdottaa samaa tyyliä joka paikkaan.

En pidä Iisankaan tyylistä koska toistaa aina itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan