Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ollut vain yksi seksikumppani (oma mieheni). Olen 33 vuotta. Harvinaista?

Vierailija
03.04.2012 |

Itse olen tilanteeseen kyllä tyytyväinen:)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotias ja ollut vain mieheni kanssa :) Yhdessä olemme olleet n. 15 vuotta. Välillä mietin, minkälaista elämä olisi jos en olisi tavannut miestäni, mutta kaikenkaikkiaan ja loppujenlopuksi, minäkin olen tyytyväinen tilanteeseeni ja elämääni.

Vierailija
2/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minullakin vain yksi kumppani. Yhdessä 15v. Olen myös tilanteeseen tyytyväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v ja ollut vain mieheni kanssa, olemme olleet yhdessä yli 25v.

Ehkä jonkun mielestä olen jäänyt jostain paitsi, mutta kun en itse tiedä, mistä, niin olen tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
4/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni lopulta lähti seikkailemaan kun sai 50-villityksen. Jäi sille tielle.

Ei kuulemma kestänyt ajatusta siitä, että olisin ainoa ikuisesti, koko elämän verran.

Minulle se olisi riittänyt silloin, mutta nyt kun olen minäkin seikkaillut, ymmärsin, että olisin jäänyt niin monesta asiasta paitsi, että olen oikeastaan nyt vain tyytyväinen.

Vierailija
5/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin alistetussa asemassa, tyytymätön elämääsi ja miehesi on outo friikki, kun on ollut jo 15 vuotta saman naisen kanssa. Ota varmuuden vuoksi ero, niin säästyt paljolta harmilta.

Ethän vaan ole erehtynyt tekemään lapsia tämän epäilyttävän miehen kanssa?

Vierailija
6/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 34-v. :)

Vierailija
7/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 seksikumppania. Olen 20 vuotta. Harvinaista?

Vierailija
8/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kyllä kumppaneita ennen minua. Yhdessä olemme olleet 12v.

Kieltämättä joskus käy mielessä, että millaista seksi olisi jonkun toisen kanssa, mutta ei lainkaan houkuta lähteä kokeilemaan. MIeheni kanssa homma toimii, enkä osaa lainkaan kaivata mitään enempää.

Vierailija
9/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes olla uskovaisia, vaan ateisteja ;) Eli seksikumppanien määrään ei liity mitään sen kummempaa vakaumusta.

Vierailija
10/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 seksikumppania. Olen 20 vuotta. Harvinaista?

Nyt olen 30, 7 vuotta yksi ja sama mies. Ennen häntä erilaisia ja useita kumppaneita!

Mitään en kadu..

Onneksi mies ei kysele monta on ollut ennen häntä, en haluaisi valehdella hänelle

Vierailija
11/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku oli hankalaa, kun värkki oli ollut käyttämättönä niin kauan :D mutta sen jälkeen olen ollut erittäin tyytyväinen.

Vierailija
12/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin mieheni 20-vuotiaana. Nyt en ole ollut kenenkään muun kanssa kymmeneen vuoteen. Harvinaista?

Olen tyytyväinen sekä nykyiseen mieheen että siihen että minulla oli nuorena muitakin kokemuksia :)

Vierailija
13/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei vakaumusta syynä. Tapasimme kun olin 19v enkä ollut sitä ennen ehtinyt hankkiutua neitsyydestä eroon. Onhan se varmaan harvinaista, mutta veikkaisin, että useimmilla johtuu siitä, että on tavannut kumppaninsa nuorena.

Vierailija
14/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää tosin vielä alle 30v. Ja muista en halua edes kokemusta.

Vierailija
15/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä 24-v. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta.

Vierailija
16/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen voin sanoa, että jos teillä seksi on hyvää, niin et todellakaan ole jäänyt mistään paitsi :)

Itsellä joku 7 kumppania, joista yksi entinen poikaystävä, 1 nykyinen avokki, ja loput yhdenillan juttuja noiden suhteiden väliltä. Kaikki muut olisin kernaasti voinut jättää pois kokemuksina, paitsi nykyisen ukkoni :) Ei sillä että olisivat olleet huonoja, mutta eivät kyllä olleet erityisen hyviäkään. Seksin paras yhdistelmä on tuttu, rakas, läheinen kumppani+molemminpuolinen intohimo.

Vierailija
17/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut vain yksi mies. Erosimme 10 vuotta sitten ja olen ollut sen jälkeen selibaatissa. Olen 41.

Vierailija
18/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 37 v mies, vaimoni on se ensimmäinen ja toivon mukaan viimeinen petikumppani. En edes halua muita.

Vierailija
19/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aidosti mua kiinnostaa miten voi sanoa että seksi on hyvää tai loistavaa, jos ei sitä vertailukohtaa ole? Siinä on kun on niin monenlaisia variaatioita.

Vierailija
20/25 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aidosti mua kiinnostaa miten voi sanoa että seksi on hyvää tai loistavaa, jos ei sitä vertailukohtaa ole? Siinä on kun on niin monenlaisia variaatioita.

Mä voin sanoa että seksi tuntuu upealta ja mahtavalta ja loistavalta, koska se todella tuntuu siltä. Ei sen ole väliä millaista se olisi jonkun muun kanssa, tämä tuntuu mahtavalta ja se riittää minulle mainiosti.