hah hah! ei kukaan suomalainen ainakaan tarvi
Venäläisestä rekasta varastettiin noin 70 pöytätietokonetta perjantain ja lauantain välisenä aikana Pyhtään ABC-liikenneaseman Majakan takapihalla.
Siellä oli kaksi valkoista rekkaa, joista toisesta vietiin kyseiset Lenovo Q180 -merkkiset laitteet.
Merkki on mikälie ja kuka enää pöytätietokoneita käyttää?
Kommentit (7)
mun valokuvaajamieheni käyttää kuvankäsitelyyn ainoastaan pöytäkonetta. Ei suostu läppärillä tekemään töitä.
Tietokoneista vähän enemmän tietävät suosivat juuri yleensä pöytäkonetta. Ovat halvempia, kestävämpiä, toimintavarmempia, helpompia päivittää jne. Lisäksi läppäreissä maksaa usein design, se millä saadaan tavikset houkuteltua tekemään ostopäätöksen "kun on niin söpön näköinen tietsikka!".
Onneksi ap paljasti omalla viestillään heti kättelyssä, kumpaan porukkaan kuuluu. :)
mun valokuvaajamieheni käyttää kuvankäsitelyyn ainoastaan pöytäkonetta. Ei suostu läppärillä tekemään töitä.
käytetään pelkästään läppäreitä. Niillä tehdään mallinnukset, kuvankäsittelyt ja kaikki muutkin työt.
Kunnon läppärissä riittää kyllä tehoja ja muutenkin toimii hyvin kun siihen liittää isomman näytön ja ulkoisen näppäimistön.
on entinen IBM.
Kallis ja hyvä, varsinkin metallirunkoisena.
yks ja sama onko läppäri vai pöytäkone jos kuitenkin on erillinen näyttö ja näppis?
käytetään pelkästään läppäreitä. Niillä tehdään mallinnukset, kuvankäsittelyt ja kaikki muutkin työt. Kunnon läppärissä riittää kyllä tehoja ja muutenkin toimii hyvin kun siihen liittää isomman näytön ja ulkoisen näppäimistön.
Itse ostin kotiin juuri 3000 euron pöytäkoneen ja heiti toisen läppärin porukoille ja toisesta vois tehdä vaikka serverin.
Hieman eri käyttää konetta 27" näytöllä kun tuijottaa sitä pientä kannettavan ruutua
tietsikkamerkkejä ja aika monikin käyttää pöytäkonetta,varsinkin ns. "ammattilaiset".