Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjataanko neuvolassa KAIKKI mitä odottaja kertoo?

Vierailija
03.04.2012 |

nyt jälkikäteen on alkanut urakalla ottaa päähän, kun kerroin neuvolatädille mm. että mieheni on pettänyt minua ja join alkoholia ennen kuin tiesin olevani raskaana.

onko nämä kaikki pysyvästi nyt lapseni tiedoissa ja siirtyykö ne myös kouluun??

Että sitä on ollut TYHMÄ ja sinisilmäinen, kun on rehellisesti puhunut ummet ja lammet siellä :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedot eivät siirry neuvolasta kouluun, mutt akoululääkärille ne kyllä siirtyvät. Koululääkäri on eri asia kuin koulu. Lääkäri on terveystoimen alainen, ei rehtorin.

Vierailija
2/3 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten, jos kovasti jää häiritsemään joku mitä olet neuvolassa sanonut/tehnyt, niin pyydä ihmeessä tiedot itsellesi paperilla.

Mulla ei ole neuvolaan luottoa juuri lainkaan (lapsia 4, viides tulossa), joten keskustelen neuvolassa sitten vaikka säästä, jos terkkari yrittää liikoja udella. Parisuhteen ongelmiin ja moneen muuhun asiaan olen hakenut apua muilta tahoilta, niin ei tarvi leimautua neuvolassa miksikään.

Ja koska joku kumminkin älähtää mun neuvola-ongelmasta, niin sille löytyy syynsä niistä 15 neuvolan th:sta, jotka meidän perheen kanssa ovat näiden kymmenen vuoden aikana olleet tekemisissä. Ei minkäänlaista pysyvyyttä tai jatkuvuutta, ja tilannetajukin kummallisen monelta kateissa (et sä voi vähätellä ensisynnyttäjän rankkaa kokemusta neuvolassa!! Tai kysellä nuoren äidin perunankeittotaitoja tai hoikalta lapselta, että antaako äiti koskaan ruokaa tai... luoja mitä idiootteja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkoselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi