Hölmöimmät asiat, joita pelkäsitte raskausaikana
Minä tunnustan esikoista odottaessani todella hölmön pelkoni:
Pelkäsin että syntyvällä lapsellani on hörökorvat! =D
Miehelläni ja minulla ei ole, mutta miehen siskolla, äidillä ja isoisällä on todella silmiinpistävän suuret, suipot ja höröllä olevat korvat. Ja minä tietenkin pelkäsin kuollakseni raskausaikana, että lapseni perisi tämän silmiin pistävän korvamallin. ;D
Muistan kun esikoinen syntyi, niin jo synnytyssalissa tarkastelin korvia, jotka näytti ihan normaaleilta. Mutta vielä laitoksella pohdiskein, että voiko ne tuosta vielä kasvaa sellaisiksi, eli tuleekin iän myötä eikä näy heti synnyttyä. ;´D
Nykyään naurattaa ääneen tämä erittäin pinnallinen huoli, jota silloin kannoin. Tosin esikoista odottaessa, kun raskaus todellakin sujui oppikirjojen mukaisesti ja synnytyskin oli helppo, niin en osannut murehtiakaan muusta. Ja hyvä niin. Siksi minulle varmaan muodostui kokemattomuuden takia näin outo ja pinnallinen huoli.
Nyt kolmen lapsen äitinä ja 13 vuotta myöhemmin voin todeta, että on sitä maailmassa isompiakin murheita kuin hörökorvat. Enkä enää kahdessa muussa raskaudessa edes "muistanut" murehtia tätä hörökorva-asiaa. ;D
Mutta tässä siis minun hölmöilyni. :)
Kommentit (7)
tuolla kylpyläreissulla, vaan todennäköisesti aloin odottamaan esikoistamme sillä reissulla.
hornettien lähökiitometeli vaurioittaa lasta...
hedelmöityspäivä oli tiedossa ja se oli niinkin aikainen kuin KP8. Surin ihan tosissani sitä, että kun se siittiöraukka oli sinnitellyt odottelmassa munasolua viikon verran, mitä jos se olis alkanut jo nuupahtaan ja sikiöstä olisi tullut monivammainen tai jotain.
En tiedä onko tuo oikeasti mahdollista, että siittiön "eräpäivän" mentyä se pystyy vielä hedelmöittämään mutta ei enää olisi priimakunnossa vaan tuloksena olisi vammainen lapsi.
Terve lapsi syntyi, hörökorvilla :)
että saan kaksoset. Meillä ei ole suvussa kaksosia eikä mitään sellaista, mutta olin aivan varma, että kaksosethan sieltä tulee ja nyt joudutaan vararikkoon ja elämä on pilalla. No, ei tullut kaksosia.. :D
synnytän isokokoisen vauvan ja repeän.
Ja mitä tapahtuikaan? Synnytys käynnistyi yli kuukauden etuajassa ja synnytin parikiloisen keskosen! Repesin silti vähän.
vaan katkaisen siltä niskat kun en osaa tukea tms.
ja olen tullut raskaaksi yhden kylpyläreissun yhteydessä. Mietin ihan tosissani, että mitä jos lapsi ei olekaan mieheni, vaan altaassa kulkeutunuyt jonkun toisen miehen spermaan kohtuuni. X`D
Voi tyhmyys, mikä aivopieru!!!!