Miten yleensä reissaatte, kolmilapsiset perheet? Hotelli/asunto jne
Eli otatteko matkakohteessa hotellihuoneen tai apri, vai etsittekö asunnon useammalla makkarilla? Minkä olette havainneet toimivammaksi tavaksi matkustaa, asua jne?
Pakettimatkoilla tämä kombinaatio 2+3 on usein hankala, joten meidän perhe on päätynyt omatoimimatkoihin. Yleensä vuokraamme asunnon tai talon.
Olis kiva vertailla kokemuksia. Meidän lapset on 4v, 8v ja 11v, joten yhteisiä reissuja on vielä vuosiksi tiedossa :)
Kommentit (7)
joko kaksiossa tai kahdessa, väliovellisessa huoneessa. Asunnon vuokraaminen ei kiinnosta.
Huoneistohotelli on monella tavalla kätevä: hotellipalvelut saatavana, mutta oma keittiö ja enemmän tilaa käytössä. En voisi ajatella, että asuisimme eri huoneissa, ei se tuntuisi lomalta. Tulevan kesän lomamatkoille olemme varanneet kaupunkilomalle huoneiston ja "maaseutulomalle" huvilan. Lapset ovat 3v, 6v ja 8v.
Yleensä 2 huonetta tai monissa paikoissahan saa jo huoneiston.
Pakettimatkoille löytyy myös noita huoneistohotelleja, syyslomalla oltiin juurikin pakettimatkalla ja meillä oli 2h + keittiö hotellissa. Tulevan kesän matkat on omatoimimatkoja.
vai käytättekö matkatoimiston pakettimatkoja?
Me ollaan aina tykätty itse etsiä talot/asunnot (tai hotellihuoneisto, joka tosin harvemmin meillä käytössä) ja ottaa sit lennot erikseen, tai reissattu muutamana kertaan Euroopan matkoilla myös auto+laiva-yhdistelmällä Saksaan ja siitä eteenpäin eri kohteisiin.
ap
vai käytättekö matkatoimiston pakettimatkoja?
Me ollaan aina tykätty itse etsiä talot/asunnot (tai hotellihuoneisto, joka tosin harvemmin meillä käytössä) ja ottaa sit lennot erikseen, tai reissattu muutamana kertaan Euroopan matkoilla myös auto+laiva-yhdistelmällä Saksaan ja siitä eteenpäin eri kohteisiin.
ap
Riippuu vähän omasta jaksamisesta/halutusta matkakohteesta. Jos löytyy kiva pakettimatka, niin ne on yleensä pienten lasten kanssa ihan ok. Kaikkiin paikkoihin ei tietysti paketteja löydy ja silloin etsitään majoitus itse booking.comista.
ap